Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

joi, 1 decembrie 2011

SA FII IUBITA ROMANIA !

nightmare says:December 1, 2011 at 11:14

LA MULTI ANI ,IUBITA MEA ROMANIE !!!!!
LA MULTI ANI, IUBITII MEI ROMANI !!!!
Spuneţi-mi, nu ati văzut, cumva, o ţară?
Plecat am fost vreo zece ani afara;
Venit-am azi şi-o caut cu ardoare,
Dar n-o găsesc şi-n suflet rău mă doare. …
O caut peste tot, am fost şi-n sate,
Ogoare planse-n buruieni lăsate,
Înspre păduri, potecile uitate
M-au rătăcit într-un pustiu de cioate.
Acasă poarta nu e zăvorâtă,
Căci mama tot mai iese şi se uită;
Atâta dor i-a mai rămas pe lume,
Feciorii sa si strige iar pe nume.
Moşneagul iese-n cale şi-o întreabă:
„Cand vine? La anul, cred! Acu-i la treabă,
La noi în ţară-i multă sărăcie…
Ştiu ei – că de-or veni, la ce să vie?!”
Spuneţi-mi, nu ati văzut, cumva, o ţară?
Cântată de poeţi odinioară,
Cu ochi de cer şi plină de verdeaţă?
Am fost şi-am căutat-o şi la piaţă.
Acolo nu era, de bună seamă,
Că prea o înjurau românii ei, de mamă;
Harbuzul, pătrunjelul, biata prună,
Erau culese parcă… de pe Lună!
Chiar, voi n-aţi văzut pe jos o ţară,
Călcată în picioare şi murdară?
Ce-aveţi cu ea? Nimica nu vă cere,
Eu o declar ca singura-mi avere.

Well-loved. 15

Reply nightmare says: December 1, 2011 at 11:33
APELUL ROMANILOR LIBERI CATRE POLITICIENI
INCETATI SA MAI UMILITI ROMANIA
NU mai ciopartiti ROMANIA
NU mai furati ROMANIA
Incetati sa mai demoralizati ROMANII
Incetati sa manipulati ROMANII STOP !!!
ROMANIA este si tara voastra unde v-ati nascut si traiti.
ROMANIA este glia noastra si tara noastra pe care o iubim cu tot sufletul.
Daca nu mai suntem noi ,VOI POLITICIENII CE FACETI??
IUBITI ROMANIA ,ASA CUM O IUBIM NOI !!!

Well-loved. 19

sursa

http://www.nasul.tv/2011/12/01/sa-fii-iubita-romania/#comments


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com