Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

luni, 6 februarie 2012

COD PORTOCALIU LA GUVERN: EMIL BOC ŞI-A DAT DEMISIA

Emil Boc şi-a depus mandatul: Nu mă agăţ de putere, trebuie să lăsăm locul unui nou Guvern.
"Am depus mandatul deoarece nu mă agăţ de putere, pentru mine, contează mai puţin dacă mai rămân în funcţie câteva luni, până la alegerile din noiembrie. Am luat această decizie pentru că nu mă agăț de putere. Trebuie să putem câștiga împreună cu românii în urma eforturilor foarte grele. Am luat decizii foarte grele, cu gândul la viitorul României, nu pentru că am dorit, ci pentru că a trebuit (...) Cred că trebuie să lăsăm locul unui nou Guvern", a declarat Emil Boc.
Totodată, Emil Boc le-a mulțumit și românilor care, potrivit acestuia, au fost cei care au salvat România de la colapsul economic.
“Vreau să le mulțumesc românilor pentru că au fost aceia care cu adevărat au salvat România, economia și țara de la colapsul economic. Sunt dintre dumneavoastră, mă întorc între dumneavoastră. În criza politică iei decizii mai degrabă cu capul și nu cu inima. Știu că medicamentul pe care l-am dat a avut adesea un gust amar”, a adăugat Boc.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com