Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

marți, 26 martie 2013

Misterul piramidei din Alaska



Despre Alaska se știe că este o regiune misterioasă unde au dispărut mii de oameni. Unii au aproximat că numărul persoanelor pierdute a ajuns la 3000. Ba chiar se vorbește despre Alaska făcându-se comparație cu "Triunghiul Bermudelor" Indienii din zonă cred că de vină ar fi atracția negativă a locului. Acest "Triunghi al Bermudelor" de Alaska este situat între orașele Juneau și Yakutat, în sud-est. I se spune astfel pentru ca acolo au dispărut mulți oameni de-a lungul timpului. Nu au fost găsite nici scheletele, ca să nu mai vorbim de bunuri. În folclorul indienilor nativi, denumiți "Tlingit" se pomenește despre un bărbat înspăimântător, Kushtaka, care îi ademenește pe oameni sub aparența unei vidre.
În aceste locuri este greu să se înceapă operațiuni de căutare a acelor dispăruți, date fiind condițiile vitrege. Pădurile din zonă sunt de nepătruns, iar iernile sunt foarte severe. În plus, ursii grizzly îi pun și mai mult în pericol pe cei din echipele de salvare. Cei care se aventurează în sălbăticia de acolo sunt victime sigure. Un caz celebru este cel al lui Chris McCandless. El a murit după ce a răbdat de foame timp de 112 zile, în anul 1993. Trupul lui a fost găsit din întâmplare de un vânător de elani.

Statistic, patru oameni din 1.000 dispar în acele locuri. "Triunghiul de Alaska" este cunoscut și sub numele de "Cimitirul Diavolului" deoarece, de-a lungul timpului au dispărut nu numai persoane ci și avioane. Cercetătorii militari au pus aceste dispariții pe seama cenușii aruncate de cei aproximativ 100 de vulcani activi care stârnesc cam 50% din toate cutremurele din SUA. Dar, dincolo de aceste aspecte înfricoșătoare, despre acest ținut se discută mult pe forumuri și la alt mod. Mult mai misterios. Se spune că o puternică explozie nucleară a trezit o ciudată piramidă antică uriașă, îngropată sub Alaska.
Observatorii militari spun că această structură este mai mare decât piramida lui Keops și este îngropată complet.
Fiind atras de piramide, am "scărpinat" (până la sânge) internetul în căutare de amănunte privitoare la caz. Dar, spre dezamăgirea mea, în jurul acestei piramide plutește un mare mister. Nu sunt imagini, nu sunt videoclipuri, ci numai niște declarații.
Una aparține lui Douglas Alan Mutschler, fost agent secret al serviciului de contraspionaj al armatei americane. Cea de a doua declarație aparține jurnalistei Linda Moulton Howe care a spus că acolo e o veche structură subterană stranie, aflată la mare adâncime, localizată ca fiind la aproximativ 50 de km de Muntele McKinley din Alaska.
Deoarece în perioada războiului rece site-ul a fost închis, fiind declarată zonă militară, personalul documentarist nu a avut acces. Abia în ultimii zece ani s-a produs o oarecare răbufnire pentru spargerea opreliștilor. Deoarece există atât de multe piramide foarte vechi în lume, unii au presupus că și construcția din Alaska se poate să fi fost cândva inclusă în vasta rețea energetică. E un puzzle energetic piramidal pe care nu-l înțelegem. Dar să începem cu agentul Douglas Alan Mutschler care a declarat că, pe 22 mai 1992, atunci când China a efectuat cel mai mare test nuclear subteran, geologilor și seismologilor americani le-au sărit căștile din urechi. Din cauza zgomotului și vibrațiilor, unii au avut vreme îndelungată dureri de cap.
Dar, cu ocazia acestui eveniment, făcând studii geologice, au descoperit o mare structură subterană, în formă de piramidă, în Alaska, în partea de vest, între Muntele McKinley și Nome (vezi cercul roșu de pe harta de jos, la nord de Anchorage). Se presupune că, "Anchorage Canal 13" difuzat o știre în toamna anului 1992 cu privire la testul nuclear al Chinei și a făcut și câteva comentarii despre descoperirea unei ciudate piramide. Dar, nu după mult timp, banda a dispărut sau a fost ștearsă și nimeni din studioul acelui post de televiziune nu a recunoscut ceva despre transmiterea vreunei știri legate de vreo piramidă. Fiind pasionat de piramide, agentul Douglas Alan Mutschler s-a interesat de această nouă descoperire.
Explozia de la Lop Nor a fost de 70 de ori mai puternică decât bomba atomică care a topit orașul japonez Hiroshima și seismologii l-au perceput ca pe un mare cutremur. Vibrațiile, cum ar fi cele cauzate de o detonare nucleară sau de un cutremur sunt uşor de detectat. Universităţile, guvernul, cât şi centrele de cercetare privată, au seismografe care avertizează la zecimi de secundă orice anomalie. E ciudat. Eu nu știu dacă un senzor seismic instalat în Alaska, aflat pe o linie dreaptă care unește Alaska cu explozia de la Lop Nor, ar putea identifica o anomalie geologică, adică acea structură piramidală subterană.
Dar știu, din experiența mea militară, că sunt multe instrumente de teledetecţie, cum ar fi radarul şi sonarul care permit oamenilor de ştiinţă, geologi, arheologi şi topografi să afle anumite caracteristici subterane ale Pământului. Aşa că atunci când cineva vine şi face un mare "bang" în sol, o mulţime de oameni îl ascultă. În 1992 mă aflam într-un birou din Fort Richardson, cu încă 39 de alţi bărbaţi. În ultima săptămână a lunii noiembrie sau prima săptămână din decembrie 1992, toţi am ascultat cu uimire ştirile TV și la un moment dat s-a spus despre extraordinara descoperire a unei piramide subterane de mari dimensiuni, în Alaska.
M-am deplasat la postul de televiziune, și am cerut banda magnetică de la ştiri, dar nu am mai găsit știrea. Voiam să-mi dovedesc (numai pentru mine însumi) că este adevărat ceea ce am auzit. E un subiect care avea să mă bântuie tot restul vieții. La postul de televiziune m-am confruntat doar cu negare, impulsionându-mă să cercetez mai adânc. Am solicitat o copie a benzii pe care era înregistrată știrea cu pricina, spunându-le că plătesc o taxă pentru a folosi conținutul la scrierea unui articol pe tema descoperirilor arheologice. Am fost informat de către directorul general că nu au difuzat nici un fel de poveste despre vreo piramidă. Eram șocat. La plecarea din studioul de televiziune am fost abordat de către un tehnician, care auzise conversaţia mea cu directorul general, şi m-a fost informat că povestea era cât se poate de reală, dar că toate înregistrările dispăruseră în mod misterios.

L-am sunat pe tatăl meu din Fairborn, Ohio, care asculta știrile în fiecare dimineaţa, la prânz şi cele de noapte, dar el a spus că nu a auzit vorbindu-se despre vreo structură piramidală mare descoperită în Alaska, în timpul studiilor geologice din 22 mai 1992. Înnebunisem, nu știam ce să mai cred. M-am dus înapoi la birou și am spus la toată lumea ceea ce am aflat. Şi cei din unitate s-au întrebat ironic de ce nu vine nimeni să-i execute?
Agentul Douglas Alan Mutschler nu a renunţat la căutarea unor răspunsuri pe această temă. După o anumită perioadă parte din documentele de la Fort Meade din Maryland şi o arhivă au fost declasificate. Mutschler a dobândit acces la această arhivă. Dar aici avea să dea peste o altă surpriză. După ce am răscolit rafturile arhivei, arhivarul s-a apropiat de mine și mi-a spus: "Hei, nu aveţi voie să dețineți asemenea informaţii. - Două persoane au venit mai devreme și au ridicat două seifuri cu documente. - Știu ce căutați!"
"Deci, este o arhivă pentru materiale sensibile strict secrete?"l-am întrebat. Agentul Douglas Alan Mutschler a contactat-o pe jurnalista britanică Linda Moulton Howe care se chinuia să realizeze un "documentar" despre disparițiile din "Triunghiul Bermudelor de Alaska. Agentul i-a trimis o scrisoare. Aceste documente pot fi regăsite pe site-ul jurnalistei earthfiles. com
Numele meu este Douglas A. Mutschler (CW2, SUA - retras), și în timpul serviciului meu am fost informat cu privire la o piramidă subterană localizată în Alaska. Acesta a intrat în atenția mea după ce a fost raportată la noi în 1992. Nu am prea multe informații cu privire la acest caz. Te asigur că spun adevărul despre această piramidă și cred că ascunderea unor informații despre această structură este făcută cu complicitatea guvernului nostru. Primele date despre existența acestei piramide au fost îngropate chiar a doua zi după ce au fost aduse în atenția mea. Dacă mă puteți ajuta să obțin mai multe informații vă rog sunați-mă. Numărul meu de telefon este -----.
Întreaga poveste este destul de interesantă și acest lucru poate fi verificat prin contactele dvs.
Am să vă spun toată povestea dacă sunteți interesată. Am contactat anumite persoane implicate în acest subiect, dar nu am primit vești de la nici una dintre ele. Mă întrebam dacă această poveste veche mai are vreun interes pentru reporterii de știri?
 (Vă mulțumesc pentru timpul acordat în această chestiune! Douglas A. Mutschler pentru Linda Moulton Howe, Data: 22 iunie 2012).
După primirea acestei scrisori a început imediat un schimb de informații între fostul agent și jurnalistă. Linda Moulton Howe a declarat că "l-am rugat să-mi trimită toate datele pe care le avea: fotografii militare și informații despre serviciul său pe când lucrase ca ofițer în contrainformații. Douglas A. Mutschler mi le-a trimis. Am vorbit la telefon, ne-am întâlnit și am făcut o mulțime de interviuri pe care le găsiți pe site-ul meu  earthfiles. com
După ce întreaga poveste a ajuns pe internet s-au găsit destui oameni cu inițiativă pentru a relua cercetările

Și iată primul semnal:
"Stimată doamnă Linda Moulton Howe: Sunt căpitan de marină și am servit ca navigator, comunicator, coordonator tactic, am fost comandantul de misiune în cadrul și am 25 de ani de carieră. Am o diplomă de licență în inginerie aerospațială și un master în ingineria zborului. Am găsit pe earthfiles. com un interviu destul de interesant despre piramida Alaska. Nu am cunoștințe specifice privitoare la subiectul"piramide", însă după ce am ascultat interviul și am citit informațiile legate de pe site-ul dumneavoastră am intrat pe Google Earth și am trasat o linie între muntele McKinley și Nome. Am setat o altitudine de 15000 ft-20, 000 ft. și am căutat pe linia de SE spre NV spre Nome orice anomalie.
La aproximativ 50 de km nord-vest de muntele McKinley am dat peste o anomalie pătrată, care este foarte distinctă. Zona este o câmpie plană de aproximativ 1950 de metri. E un verde întunecat și nu pare a fi un tip de structură de suprafață. Aceasta este o zonă foarte pustie, în centrul statului. Cu toate acestea, culoarea este mult diferită față de zona imediat înconjurătoare. Există și alte zone din apropiere, care au aceeași culoare, dar sunt neregulate în formă. Zona pe care am observat-o se distinge prin acel "pătrat" ciudat. Presupunerea mea este că, dacă există ceva sub suprafața ar putea avea impact asupra florei de la suprafață care reflectă într-un fel forma (dimensiunea) structurii de jos. Poate că este o diferență termică sau un produs chimic ori efect fizic influențează creștere-a vegetației. Nu am nici o modalitate de a afla.
Stimată Linda:"Piramida, structura sau ce-o fi acolo, este super-secretă. E o situație asemănătoare cu "Proiectul Manhattan". Nimeni nu ar trebui să știe despre acest loc. Bănuiesc că acea construcție antică subterană este... un fel de generator de energie. Eu nu știu de unde, cum a apărut, de cine a fost construită și cum funcționează. Dar poate genera suficientă energie pentru a alimenta toată Alaska, și, probabil, întreaga Canadă. A fost realizată cu sute de mii de ani în urmă de către o civilizație avansată, ca parte a unei rețele de alimentare energetică de tip Tesla, folosind energie magnetică. Acesta emite încă o energie care afectează avioanele din apropiere. Pe 30 iunie 2012, am reușit să fotografiez un disc deasupra unei clădiri istorice din McCarthy, Alaska, la est de Anchorage.Sunt interesat de această poveste uluitoare cu piramida subterană, pe forumuri discutându-se că din cauza ei a apărut "Triunghiul Bermudelor de Alaska. Există într-adevăr o zonă cuprinsă între Juneau și Yukon în care un număr de avioane au dispărut pur și simplu. Un eveniment misterios a fost înregistrat la începutul anilor 1970, vreme în care mai multe avioane au dispărut în timpul unui zbor de la Anchorage la Juneau. Nu au fost găsite corpurile aviatorilor și nici fragmente de avioane. Pe site-uri se vorbește și despre un incident care a avut după cel de-al doilea război mondial.
În ediția din 16 mai 1947, "Las Cruces Sun-News" a raportat: "Lt. Col. Harold R. Turner, White Sands a dat vina astăzi pe niște "fenomene ciudate" pentru zborul nereușit al unei rachete germane de încercare V-2, care a aterizat în "Triunghiul Bermudelor de Alaska". Ofițerul a fost concediat și la ora 4:09 un echipaj a fost trimis imediat pentru a prelua corpul și focosul rachetei. Piramida, zona, Triunghiul Bermudelor de Alaska, Cimitirul Diavolului - și câte denumiri mai are această zonă misterioasă, este deja de domeniul teoriilor conspirației. Nimeni nu știe ce este acolo
Internauții comentează despre faptul că toate aceste manifestări au legătură cu baza extraterestră de sub muntele Hayes, din Alaska.

Existenţa piramidei ar fi rămas un secret şi în zilele noastre, dacă nu un canal de televiziune n-ar fi transmis un reportaj în anul 1992, în care s-ar fi arătat la un moment dat şi despre această piramidă, de câteva ori mai mare decât piramida lui Keops. Surprinzător, din 1992 până în prezent, aproape că nimeni n-a mai vorbit de epocala descoperire. De fapt, şi piramida a fost găsită absolut întâmplător: o echipă de geologi şi alţi oameni de ştiinţă realizau o investigaţie cu o serie de echipamente seismice pentru a evalua impactul testelor nucleare subpământene chineze; de aceea, în procesul de crearea a unei hărţi seismice a Alaskăi s-ar fi dat peste această piramidă misterioasă.
În plus, se cunosc şi coordonatele exacte unde s-ar afla piramida, coordonate oferite de un pensionar militar care a lucrat în Alaska şi susţine că a văzut această piramidă. Aşadar, latitudinea / longitudinea: 63°17'51.40"N 152°31'24.49"W. Înălţimea piramidei "negre" din Alaska de 350 de metri (cam cât un bloc de 100 de etaje!). Comparaţi această înălţime cu cea a piramidei lui Keops (137 metri) şi vă veţi convinge de mărimea ei


sursa

http://petrumihaisacu.blogspot.com/2012/10/misterul-aparitiei-si-disparitiei.html
http://www.earthfiles.com/news.php?ID=2036&category=Environment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com