Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

marți, 5 noiembrie 2013

In orice moment EU SUNT ACUM. - PROIECTUL TE VEZI

Te trezesti dimineata si te uiti in oglinda. Ce vezi? Te vezi pe tine. Ce gandesti? Ca esti adormit(a) si ai o fata ca aceea a unei persoane care tocmai s-a trezit, adica parul ciufulit, poate ca ochii sunt putin umflati de la somn... Ce simti? Aici pot fi doua variante. Te simti trist si atunci te vezi si gandesti despre tine, fiind doar nemultumit. Sau te simti bine, iar atunci te vezi si gandesti despre tine ca este suficient sa dai cu putina apa pe fata si esti ca nou(a).
Ce incerc sa-ti spun este faptul ca noi, fiecare in parte, ne proiectam pe noi insine de cand ne trezim pentru intreaga zi. Adica ne proiectam printr-o imagine pozitiva, placandu-ne de noi insine sau printr-o imagine negativa, fiind nemultumiti de Cine suntem. Nimeni nu ne spune cum sa ne vedem, ce sa gandim sau cum sa ne simtim atunci cand ajungem dimineata in fata oglinzii. De noi depinde ce alegem. Intrebarea care se ridica este de ce am alege noi sa nu ne simtim bine?
Asta-i intrebarea care m-a facut sa ma gandesc multa vreme si sa incerc sa caut raspunsuri prin toate modurile cu putinta. Adica ce ma determina sa-mi placa de mine sau nu? In functie de ce? De ce spun altii sau de starea de spirit sau de modul cum a decurs ziua anterioara sau de vremea de afara sau de ceea ce am de facut in ziua respectiva sau .... de ce? Oare depinde de exteriorul sau de interiorul meu? Adica tine de factori externi mie sau de factori interni, de Cine sunt eu in acel moment?


 Tot ce am in spate este trecutul meu. Ce face acest trecut pentru mine? Ma defineste astazi. Adica imi creeaza EXPERIENTA, iar eu stiu ce pot astazi, cum ma pot baza pe mine, care sunt credintele mele fata de mine insumi. Ma refer la sistemul de credinte fata de mine insumi pe care l-am dobandit prin acest trecut. Aici folosesc cuvantul CREDINTA la o scara mult mai mare decat ideea de credinta din religie. Ma refer la tot sistemul de credinte capatat de-a lungul existentei mele prin experienta bazata pe trairi, principii, valori etc. (ex. cred in mine ca sunt un sofer bun).
Tot ce am in fata este viitorul meu. Asta inseamna tot ce actionez din acest moment inainte. Cum actionez? Prin dorinte. Un exemplu poate fi chiar faptul ca acum mananc si urmatorul pas este sa ma ridic de la masa si sa ies afara. Prin urmare, dorinta mea este sa ies afara. Din orice moment de ACUM ma indrept catre un alt moment, dar pentru a alege ce voi face trebuie mai intai sa-l gandesc, sa-l proiectez in mintea mea deaorece doresc acel lucru. In exemplul meu aleg sa ies afara pentru ca eu vreau asa sau pur si simplu doresc sa multumesc pe cineva. Indiferent de situatie eu doresc ceva si de aceea actionez.
Motivatia de a face ceva are la baza dorinta orientata catre multumirea interioara (obtinere) sau orientata catre multumire exterioara, in afara propriei persoane (evitare).
Nascandu-ne, vorbim de momentul venirii si il putem numi momentul 0 al existentei
noastre in aceasta viata. Acesta este primul nostru moment de ACUM. Urmatoarea clipa este viitor. Cand trecem in clipa urmatoare, aceasta devine momentul de ACUM, iar urmatoarea este viitor. Cea care tocmai a trecut si am lasat-o in spate este deja trecut. Si asa mai departe, in orice clipa suntem, adica suntem ACUM.
In concluzie, putem spune ca noi traim doar prezent. Adica EU SUNT in orice clipa. Orice clipa este ACUM.

EU SUNT = ACUM

Cum putem sa traim fericirea constanta a momentului de ACUM?
putem trai fericirirea constanta daca reusim sa ne intelegem pe deplin trecutul, adica sa ne cunoastem cu adevarat bagajul pe care-l aveam acumulat pana in momentul de ACUM (sa ne cunoastem 100% propriile ingrediente), si sa intelegem si sa stim sa ne proiectam adevaratele dorintele ale sufletului nostru (adevarata noastra creatie).
Poate ca ti se pare destul de dificil acest lucru, dar daca iti faci putin timp sa parcurgi acest material si iti raspunzi la intrebarile pe care le vei gasi cu sinceritate fata de tine insuti, vei stii cum sa ajungi acolo unde isi doreste sufletul tau, adica vei ajunge sa fii Cine vrei sa fii!
Este un proces complex, dar daca il privesti cu inima deschisa, vei vedea ca se bazeaza pe acelasi
principiu pe care-l folosim zi de zi in activitatile noastre curente. De exemplu, in cazul unui cuplu tanar si dragut care, fiind o zi ploioasa de duminica, se hotarasc sa-si gateasca ceva de mancare impreuna, astfel putandu-se bucura de o cina romantica.
 Cu ce incep?
In zilele de astazi se vorbeste foarte mult despre atitudine, despre pozitivism, despre faptul ca noi, oamenii, suntem capabili sa facem ce vrem cu viata noastra, ca suntem inzestrati cu toate cele necesare sa ne indeplinim orice dorinta, ca suntem dotati de la mama natura cu toate calitatile de care avem nevoie pentru a ajunge sa fim cine vrem noi s.a.m.d.
Exista si metode, care mai de care mai valoroase, mai simple sau mai practice, iar pentru fiecare dintre acestea exista carti, filme sau alte materiale ajutatoare. 
Se spune ca numai daca nu vrei, nu vei reusi, deoarece exista in jur suficienta informatie pentru a te determina sa-ti atingi telul.
 Ce parte pozitiva, ne spunem in sinea noastra, atunci cand nu se indeplineste ceva ce ai asteptat sa se realizeze, ceva care poate chiar ni se confirmase ca asa va fi si cand colo nu mai este?!
De ce apar astfel de momente in viata noastra? De ce se intampla asa?
 De ce permitem sa traim momente de acest gen? Oare au vreo cauza aceste situatii? Cum am putea sa nu avem parte de astfel de dezamagiri?
Cand ni se intampla un lucru benefic in viata ne spunem in sinea noastra ca era si normal sa fie
asa ca doar meritam si am facut tot ceea ce era necesar sa ajungem acolo. 
Atunci, cand ni se intampla contrar dorintei noastre, oare tot noi suntem cei care am dus lucrurile intr-acolo?
Adica daca-i pozitiv e clar ca noi am facut in asa fel sa fie, dar daca este negativ atunci cine-i vinovatul, tot noi?
Logic asa ar fi normal, sa ajungem tot la noi in oricare din cele doua variante, asa cum bine spune si cunoscutul proverb "Cum iti asterni asa dormi".
Se spune ca Totul se intampla atunci cand esti pregatit sa se intample.
Ce inseamna a fi pregatit? Inseamna sa fiu capabil sa fac fata unei situatii anume, unui anumit eu din acel moment. Adica sa-mi insusesc cine sunt astazi pentru a putea face fata oricarei situatii venite maine. Mai specific spus, a-mi cunoaste potentialul astazi pentru a sti de ce resurse ma pot folosi maine!!!
In momentul in care TE VEZI cu adevarat, la adevarata ta capacitate si la adevarutul tau potential, o sa fii pregatit sa-ti proiectezi viitorul. De ce spun asta? Pentru ca odata ce ai ajuns la acest nivel, pur si simplu stii ce este bine pentru tine, din toate cele trei perspective (trup, minte, suflet) si esti gata sa le folosesti, in viitor, la capacitatea lor reala. Ceea ce inseamna ca esti pregatit sa-ti stabilesti si sa-ti proiectezi viitorul asa cum ti-l doresti cu adevarat.
Sa-ti proiectezi viitorul este un pas maret. Asta inseamna ca ai incredere in Cine esti, ai incredere in potentialul tau, stii ca trupul, mintea si sufletul sunt cheile tale spre ceea ce iti doresti. Din acest moment in care TE VEZI prin cele trei mari izvoare ale Creatiei Divine, stii ca acestea exista pentru ca tu sa-ti creezi propria ta existenta asa cum vrei, actionand VOINTA ta reala, VOINTA care functioneaza, VOINTA care se materializeaza.
Se spune ca toata lumea are dorinte , dar totusi numai unii reusesc sa le indeplineasca. Stii care este diferenta dintre acesti oameni? Reusesc cei care CRED in dorintele lor!!! Ce inseamna sa credem si cum putem ajunge acolo vom vedea pe parcursul acestui material.

Si acum haide sa vedem impreuna care sunt pasii, de care vorbeam putin mai devreme, prin care reusim sa fim Cine Suntem.
Pasul 1. Cum te vezi astazi?
Pasul 2. Cum te vezi prin ochii de astazi, cine ai fost in trecut?
Pasul 3. Cum te vezi acum in comparatie cu atunci?
Pasul 4. Cum te vezi acum prin prisma evolutiei tale?
Pasul 5. Cum te vezi folosindu-te de ceea ce esti astazi?
Pasul 6. Unde vrei sa ajungi?
Pasul 7. Te vezi cine vrei sa fii!

Observatie:
Pentru ca acest Ghid practic de introspectie sa-si atinga scopul propus (Te Vezi!) este necesar sa tii cont de modul sau de utilizare, si anume:
Sa parcurgi fiecare capitol in parte, din cele 7, in ordinea in care se deruleaza;
La fiecare capitol apar spatii (tabele) in care este necesara implicarea ta, prin completarea acestora cu propriile tale ganduri, fara de care nu poti merge mai departe, la urmatorul capitol;
Este important sa nu te grabesti, fiind suficient sa parcurgi un capitol pe zi, exceptie facand capitolul Te vezi cine vrei sa fii care necesita o perioada de 7 zile.
Foarte important!
Informatia introdusa de tine in spatiile corespunzatoare din acest ghid isi va pastra titlul de confidentialitate. Cu toate acestea, daca-ti este mai la indemana, in tabelele unde apare coloana denumita “ Descriere amanuntita”, urmata de coloana denumita “ Idee rezumat”,poti realiza descrierea pe o foaie de hartie, urmand ca ideea rezumat sa o treci in coloana corespunzatoare.
...




Download Link
http://www.mediafire.com/download/oke3af23xdc33i5/GHIDUL_PRACTIC_TE_VEZI.pdf

SURSA




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com