Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

vineri, 9 mai 2014

Pot schimba lumea!

Ce crezi, că poţi schimba tu lumea? Nu poţi…” 
- mi s-a spus de prea multe ori.

Ba pot, fir-ar să fie! Chiar pot. Şi dacă nu pot schimba toată lumea, măcar pot schimba o mică parte din ea. Măcar pot schimba o singură mentalitate prin exemplul bun şi tot am schimbat ceva, în loc să stau să mă văicăresc de tot ceea ce nu îmi place şi să mă mulţumesc stând comod în fotoliul meu confortabil şi
jucând rolul omului sensibil, empatic şi milos, care deplânge soarta altora.
Pot schimba lumea prin gesturi mici, aparent banale dar care, pentru alţii înseamnă mult. Pot schimba lumea dăruind două felii din pâinea mea generoasă, acelui flămând a cărui existenţă depinde de acele două felii de pâine. Sau pot face mai puţină risipă de hrană pe care o cumpăr şi o arunc atunci când se va altera din cauză că nu am apucat să o consum, iar cu banii aceia pot ajuta un om care
se află în suferință.
Şi da, pot schimba lumea cu 1 leu sau cu 5 lei, fiindcă ştiu că oricât de puţin înseamnă mai mult decât nimic.
Şi da, pot schimba lumea prin simplul gest de a renunţa la o ciocolată, măcar o dată pe lună, pe care să o dăruiesc unui copil care nici măcar nu visează la ciocolată şi pentru care, o felie de pâine înmuiată în apă cu zahăr este un desert de lux, pe care şi-l permite foarte rar.

Şi da, pot schimba lumea renunţând la comoditate şi la orgoliu şi ridicând un pet aruncat aiurea, în pădure, de vreun un ignorant şi punându-l în sacul cu gunoi.
Şi da, pot schimba lumea, făcându-i observaţie vecinei de la parterul blocului meu, care rupe crengile pomilor tineri, abia înfloriţi, omorându-i, doar pentru a-şi lua ea primăvara în vaza pe care o ține pe post de trofeu pe masa din sufragerie.

Şi da, pot schimba lumea învăţându-i pe alţii ceea ce ştiu bun.
Şi da, pot schimba lumea refuzând să fiu un simplu spectator la mitocăniile şi nedreptăţile pe care le fac unii semenilor.
Și da, pot schimba lumea făcând mai mult decât să aplaud prostul gust, vulgaritatea și nonvalorile și promovând lucruri frumoase.

Și da, pot schimba lumea dacă în loc să mă uit urât și să jignesc un om care m-a deranjat, îi zâmbesc și îi înțeleg stângăcia.
Şi da, pot schimba lumea vorbindu-i despre cazuri sociale în care mă implic, ignorându-i pe puținii proşti meniți să mă descurajeze, care mă acuză că vreau să mă dau mare cu generozitatea mea şi concentrându-mă doar asupra oamenilor minunaţi care sunt dispuşi
să se implice.
Şi da, pot schimba lumea renunţând să îmi mai cumpăr lucruri care nu mă reprezintă neapărat dar cu care să impresionez lumea şi făcând gesturi cu care să îl impresionez pe Dumnezeu.
Şi da, pot schimba lumea din clipa în care voi înţelege că niciodată o geantă Chanel nu va avea asupra lumii acelaşi impact pe care îl
poate avea asupra lui Dumnezeu o felie de pâine dăruită unui sărac…
Şi da, pot schimba lumea în momentul în care o voi face să realizeze că avem atât şi ceea ce dăruim și că a fi este mai important decât a avea.
 

Și da, pot schimba lumea din clipa în care o voi face să înțeleagă că “NOI” sună mai frumos și înseamnă mai mult decât “EU”.

Ba da, chiar pot schimba lumea! 

Dacă mă schimb eu, chiar dacă sunt doar o parte infimă din această lume, înseamnă ceva, fiindcă 
CEVA înseamnă întotdeauna mai mult decât NIMIC. 

Iubirea şi iertarea sunt flori ale sufletului iar dacă ai aceste flori, poţi alunga iarna cumplită care îngheaţă multe inimi înveninându-le cu trufie, mâhnire, cruzime şi ură.
Dumnezeu să ne dea puterea de a ne scoate inimile din iarnă grea şi să sădim în ele florile atât de necesare udate de ploaia credinţei.! Să credem cu toată fiinţa noastră în Dumnezeu care toate le poate câte le voieşte.

“Iar Iisus le-a răspuns: Pentru puţina voastră credinţă. Căci adevărat grăiesc vouă: Dacă veţi avea credinţă cât un grăunte de muştar, veţi zice muntelui acestuia: Mută-te de aici dincolo, şi se va muta; şi nimic nu va fi vouă cu neputinţă” (Matei 17, 21)


 sursa
http://www.irinab.com/2014/03/ba-pot-schimba-lumea.html

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com