Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

vineri, 18 iulie 2014

Cauzele subtile ale bolilor - Vertebrele

Legătura dintre coloana vertebrală, nervi spinali și organism

Vertebra
Arii și spații ale corpului
Simptome posibile
L1
Intestin gros și ganglioni inghinali
Constipație, colită, diaree, dizenterie, hernii inghinale
L2
Apendice, abdomen, partea superioară a piciorului
Crampe, cârcei, varice superficiale
L3
Organe sexuale, uter, vezică urinară, genunchi
Probleme de vezică, probleme de menstruație, menstruație dureroasă, neregulată, avort spontan, incontinență, impotență, dureri de genunchi
L4
Prostată, mușchii de jos ai spatelui, nervul sciatic
Sciatică, lumbago, urinări frecvente, dureri de spate
L5
Gambe, glezne, picioare
Proasta circulație la nivelul picioarelor, glezne umflate, slăbite, cârcei, platfus și picioare reci
Sacrum
&
Mușchii soldului și fese
Boli ale articulației sacroiliace, curburi anormale ale coloanei
Coccis
Rect și anus
Hemoroizi, prurit anal, dureri de spate în poziția așezată




”Partea de sus a spatelui corespunde regiunii inimii și centrului de energie cardiac. În această zonă se vede dacă am sau nu forța de a-mi purta emoțiile. Durerile de spate sunt legate de primele stadii ale concepției, de nevoile de bază și de structura fundamentală a ființei. Cele 7 vertebre cervicale sunt cele mai afectate din această zonă.
Vertebrele cervicale au legătură cu comunicarea, mai ales cea verbală si cu gradul meu de deschidere față de viață. Vertebrele cervicale sunt în relație cu capacitatea mea de comunicare, afirmare și de opunere sau supunere în fața justiției. Justiția este un termen care cuprinde principiile de viață, regulile, dogmele și tot ceea ce eu nu consider ca fiind just, etic, moral, tot ceea ce intră în contradicție cu credințele mele despre viață, în general.
Vertebrele C1, C2, C3 vor fi atinse, în mod special, dacă mă devalorizez la nivelul capacităților mele intelectuale, în timp ce vertebrele cervicale situate mai jos, vor reacționa la nedreptatea pe care pot avea impresia că o trăiesc sau nedreptatea pe care o văd în jurul meu, care mă dezgustă. În plus fiecare vertebră îmi dă informații suplimentare despre sursa afecțiunii mele:

C1 – prima vertebra cervicală numită Atlas, este stâlpul care menține echilibrul capului. Dacă îmi fac prea multe griji la o situație sau o persoană, dacă sunt tot timpul neliniștit și am îndoieli, capul meu va devine mai ”greu” și C1 va avea o dificultate de a suporta această ”greutate”. Dacă dau dovadă de rigiditate a spiritului, dacă refuz să văd toate aspectele unei situații, dacă am o gândire rigidă, C1 va reacționa.Va fi ”paralizată” de temerile mele, de negativismul meu și de dificultatea de a-mi exprima emoțiile. O vertebră C1 afectată este însoțită, de obicei, de afecțiuni care cuprind capul, creierul și sistemul nervos, precum migrena, amnezia, vertijul, depresia nervoasă, etc.
Individualitatea mea este cea pusă în cauză: ”ce cred ceilalți despre mine?, sunt oare la înălțime?, unde mă aflu în viață? Încerc să mă îndepărtez de emoțiile mele, joc un rol pentru a nu fi nevoit să mă privesc în față.
ACCEPT să îmi ascult interiorul, să îmi păstrez spiritual deschis, să aduc mai mult calm în viața mea, pentru a-mi diminua activitatea cerebrală, reușind astfel sa vad realitatea sub o nouă lumină, cu mai multă încredere. Îmi iau viața în mâini și ACCEPT sa mă văd în fiecare aspect al personalității mele. Îmi recapăt puterea și realizez lucruri importante … pentru mine.

C2 – este strâns legată de C1. Este denumită Axis. Este pivotul care o ajută pe C1 să se miște. Este în legătură cu principalele organe de simț, ochii, nasul, urechile, gura (limba). Din această cauza acestea vor fi afectate dacă C2 este bolnavă. C2 este afectată în situațiile în care trăiesc o etapă în viața mea în care îmi pun întrebări referitoare la parcursul meu personal și la rolul pe care îl joacă spiritualitatea în viața mea. Apar posibilități noi care ar putea să mă ajute să am o nouă viziune și o nouă înțelegere asupra vieții și a unor evenimente pe care le trăiesc.
ACCEPT sa intru în contact cu emoțiile mele și să mi le asum, sa îmi ocup locul cuvenit și să exprim ceea ce trăiesc, pentru ca fluxul de energie să circule din nou în corpul meu și vertebra C2 să funcționeze în armonie cu C1 și totul să ”curgă”. ACCEPT să mă reconectez la forța mea creatoare și să mă las îndrumat de vocea mea interioară.

 C3 – a treia vertebră cervicală este solitară. Din cauza poziției sale, nu poate cont ape nimic sau coopera cu alte vertebre. Dacă am o afecțiune a acestei vertebre, este posibil să am impresia că trebuie să mă descurc singur. Mă retrag în mine însumi, trăiesc în ”carapacea” mea și evit orice formă de contact sau de comunicare cu cei din jurul meu. ”La ce bun să pierd timpul? Oricum, nu sunt ascultat niciodată și ideile și stările mele nu sunt înțelese! Sunt separat de ceea ce iubesc.

C4,C5,C6 – a patra, a cincea și a șasea vertebră cervicală sunt localizate la nivelul glandei tiroide și sunt în relație strânsă cu aceasta. Tiroida, care joacă un rol esențial în comunicarea verbală, va determina vertebrele C4, C5 și C6 să reacționeze
ACCEPT ca fiecare experiență poate fi o oportunitate de a evolua și că există o lecție de învățat din fiecare lucru. Trebuie să las lucrurile să curgă, în loc să mă încăpățânez și să port pică vieții. Dacă nu fac acest lucru, capul meu va ”fierbe” și mă voi simți supraîncărcat cu toate sarcinile și voi avea impresia că nu voi putea duce totul până la capăt. Am nevoie să mă exprim prin cuvinte, prin scris, prin muzică, pictură sau orice altă formă de exprimare, care mă va ajuta sa mă reconectez cu creativitatea mea, cu frumusețea mea interioară.

C7 – ultima vertebră cervicală este influențată de partea mea morală, de credințele mele, de partea spirituală, de justiție. Dacă trăiesc în armonie cu legile naturii, dacă ascult mesajele pe care mi le transmite corpul și viața în general, C7 va fi într-o stare foarte bună. Dacă însă trăiesc furie, dacă sunt închis de opiniile și mentalitățile celorlalți, dacă mă opun în fața altor ideologii, fără să am un spirit deschis, C7 va reacționa puternic, putând să afecteze mâinile, coatele și brațele, care se pot inflama sau poate exista o dificultate de mișcare; de asemenea va fi afectată și funcționarea glandei tiroide.
ACCEPT să învăț să discern ceea ce este bun pentru mine de ceea ce nu este bun. Trebuie să respect punctele de vedere ale fiecăruia, chiar dacă sunt diferite de ale mele. Doar fiind deschis față de ceilalți voi învăța mai mult și voi ști mai bine să fac alegerile care mă vor face să mă simt mai liber.

Începând de acum ACCEPT să mă iubesc mai mult, încetez să mă judec și să mă critic tot timpul! Descopăr tot ceea ce am ascuns și am refulat, ambițiile mele, dorințele mele, scopurile mele în viață și ACCEPT în același timp capacitatea mea de a le realiza.

  Partea de jos a spatelui simbolizează siguranța, asigurarea și încrederea mea în viață.
Această zonă, adeseori confundată cu rinichii și asociată cu durerea de rinichi este situată de la mijloc până la coccis și face parte din sistemul de susținere.
Durerile din această zonă denotă prezența nesiguranței materiale(legate de muncă, bani, bunuri) și afective. ”Îmi este teamă că îmi va lipsi ceva”, ”Nu voi reuși niciodată”, ”Nu voi realiza niciodată acest lucru” sunt expresii care exprimă sentimentele interioare pe care le am. Sunt atât de preocupat de aspectele materiale încât simt o mare tristețe, deoarece există un gol, un gol care îmi face rău. Există o lipsă de coerență între dorințele mele și acțiunile mele. Pot chiar să îmi estimez valoarea personală în funcție de numărul de bunuri materiale pe care le am. Durerile în această zona apar destul de des în urma pierderii unui loc de muncă, a pensiei, la plecarea unui copil, după o separare sau chiar după o cearta în urma căreia simt ca ceva se ”rupe”.
Dacă ACCEPT faptul că ceilalți pot să mă ajute în felul lor, voi descoperi și voi conștientiza că am tot sprijinul necesar. Astfel voi deveni mai autonom și mai responsabil. Mă eliberez de povara care aparține celorlalți. Am nevoie să nu mai forțez să fac unele lucruri pentru a păstra o imagine frumoasă, deoarece astfel îi voi manipula pe ceilalți și nu acționez ghidat de inima mea. Dacă apare o presare a discurilor lombare, înseamnă că, probabil, pun prea multă presiune asupra mea, în a face anumite lucruri cu scopul de a fi iubit de ceilalți. Am nevoie de o perioadă de odihnă, de care voi profita pentru a observa ce se petrece în viața mea și pentru a-mi redefini prioritățile. Deoarece nu mă simt susținut, devin înțepenit, rigid față de ceilalți. Oare am tendința de a-i acuza pe ceilalți pentru problemele mele? Mi-am exprimat nevoile? ACCEPT faptul că singurul meu sprijin vine de la mine însumi. Reluând contactul cu ființa mea interioară, stabilesc un echilibru în nevoile mele și reintru în contact cu toate forțele universului care se află în mine. Aceste forțe îmi dau încredere în mine și în viață, deoarece știu că îmi vor aduce tot ce am nevoie, pe plan fizic, emoțional și spiritual. Sunt susținut tot timpul!

L1 – prima vertebră lombară este afectată atunci când trăiesc un sentiment de neputință față de cineva sau ceva ce nu îmi convine, având impresia că nu pot schimba nimic și că trebuie să suport acel lucru. Astfel devin rigid, lipsit de viață. Consum multă energie pe lucruri deseori mărunte, dar pe care le amplific atât de mult încât ajung la proporții catastrofice, ceea ce îmi dă un sentiment de disperare.
Când este afectată vertebra L1 pot apărea, de asemenea, afecțiuni la nivelul aparatului digestiv (intestine, colon) sau legate de eliminarea alimentelor (constipație, dizenterie, etc).
ACCEPT puterea pe care o am de a-mi schimba cursul vieții mele (numai a mea)! Îmi refac prioritățile pentru a-mi canaliza mai bine energiile.
L2 – starea celei de-a doua vertebre lombare depinde foarte mult de flexibilitatea mea față de mine și față de ceilalți. Singurătatea și tristețea, cauzate de multe ori de o timiditate accentuată, sunt, de asemenea, factori importanți care pot afecta vertebra L2. Sunt prizonierul emoțiilor mele, neștiind cum să le trăiesc și să le exprim, Având uneori emoții explozive, îmi pun o mască pentru a mă apăra și a evita ca ceilalți să vadă ce se întâmplă în interiorul meu.
Afectarea vertebrei L2 poate duce la dureri de abdomen, apendicită sau afecțiuni la picioare, putând apărea varice.
ACCEPT să las la o parte furia sau ranchiuna pe care le am față de mine. Nu trebuie decât să fiu sincer cu mine însumi și cu ceilalți. ACCEPT să îmi exprim liber suferințele, bucuriile, îndoielile, neînțelegerile, frustrările, pentru a fi mai deschis față de ceilalți și pentru ca vertebra L2 să își revină la starea de sănătate.
L3 – a treia vertebră lombară este afectată mai ales atunci când trăiesc situații tensionate sau conflictuale în familie. Poate fi vorba de un conflict pe plan sexual: există sau a existat o rivalitate, există o relație în afara căsătoriei, care implică copiii sau traume legate de un incest din trecut sau actual. Mă rețin să spun sau să fac anumite lucruri pentru a nu-i răni sau a nu-i deranja pe ceilalți, dar, făcând acest lucru, îmi fac mie însumi. Joc rolul ”băiatului bun” sau al ”fetei bune” și arăt o flexibilitate foarte mare, dar devin prea generos, ceea ce mă face să simt frustrare, mai ales dacă sunt nevoit să îmi las dorințele deoparte. Devin ”paralizat, neputincios chiar, în emoțiile mele, în corpul meu, în gândurile mele, ceea ce mă împiedică să îmi manifest creativitatea și tot ceea ce este legat de ea, mai ales comunicarea și sexualitatea care rămân rigide și frigide.
O stare proastă a vertebrei L3 poate cauza afecțiuni ale organelor genitale (ovare, testicule), la uter sau la vezică și la genunchi, precum artrita, inflamații, dureri.
Pentru a depăși această descurajare, ACCEPT să întind brațele spre ceilalți și să îndrăznesc să îmi exprim emoțiile pentru ca potențialul meu creativ să renască și să se manifeste.
L4 – când este afectată a patra vertebră lombară, acest lucru este provocat de multe ori de faptul că am dificultăți în a face față realității de zi cu zi. Sunt puțin preocupat de ce se întâmplă în jurul meu și foarte atașat de trecut, pot să mă plâng într-o lume imaginară și astfel să trăiesc într-o stare pasivă. Apare o stare de indiferență. ” De ce să îmi fac griji?” Vreau să controlez în loc să îmi ascult vocea interioară. O vertebră L4 afectată poate provoca dureri în zona nervului sciatic, a corpului uterin, la femei și a prostatei, în cazul bărbaților.
ACCEPT să îmi ascult vocea interioară, lucru care îmi redă controlul asupra vieții mele. Îmi recapăt puterea de a-mi crea viața așa cum vreau și îmi găsesc gustul de a împlini lucruri mari.
L5 – când cea de-a cincea vertebră lombară este afectată pot să mă întreb ce se întâmplă în viața mea actuală. Oare am o atitudine de dispreț sau de nonșalanță față de o persoană sau o situație? Este posibil să simt gelozie, nemulțumire, frustrare, să am senzația că viața m-a păcălit și să îmi fie greu să recunosc acest lucru.Nesiguranța mea, neîncrederea mea și greutățile pe care le car în spate, mă împiedică să merg înainte.
Învăț să savurez fiecare moment care trece și să apreciez abundența care face parte din viața mea. Trăiesc cu recunoștință și bucurie.
Dacă trăiesc conflicte interioare sau exterioare legate de sexualitatea mea, dacă mi-am refulat energia sexuală, dacă mă simt trădat, poate apărea o durere în această zonă.

Cele 5 vertebre sacre și cele 4 vertebre ale coccisului sunt legate de această zonă.

Când sunt afectate vertebrele zonei sacre este posibil să am impresia ”că nu am coloană vertebrală” și că am nevoie de altcineva sau de altceva pentru a mă susține. Sunt pus la încercare de către viață pentru a-mi cunoaște nivelul de integritate și de onestitate. Am un potențial enorm, dar sunt oare pregătit să fac eforturile necesare pentru a-mi împlini scopurile?
S1, S2, S3 - fiind primele vertebre sacrale, sunt sudate și vor fi prezentate împreună. Formează un întreg. Reacționează la rigiditatea pe care o manifest, la amorțeala mea de spirit față de anumite situații sau anumite persoane, la mintea mea închisă, care refuză să înțeleagă ce vor să spună ceilalți. Comunicarea, atât cea verbală cât și cea sexuală este deficitară, mă simt tot timpul judecat.
S4, S5 – toate dorințele își au sediul în a patra și a cincea vertebră sacrală. 
Osul sacru are legătură cu relația părinte-copil și poate fi atins din cauza unui sentiment de ură. Vreau să avansez în viață, dar mă agăț de trecutul meu și de lucrurile sau persoanele care care îmi sunt familiare și care îmi conferă un sentiment fictiv de stabilitate, de control, de protecție. Dualitatea mea interioară nu poate dispărea decât dacă îmi identific în mod sincer emoțiile actuale, astfel acestea vor deveni un mijloc de transformare.
Coccisul – este legătura cu prima chakră sau centru de energie, sediul supraviețuirii. Reprezintă baza sexualității mele, îndeplinirea adecvată a nevoilor de bază (sexualitate, hrană, protecție, adăpost, iubire materna, etc), tot ceea ce îmi asigură stabilitate. Coccisul este format din patru vertebre sudate una de alta. Reprezintă dependența mea de viață sau de cineva. O durere în această zonă poate semnifica că, corpul îmi spune că trebuie să mă opresc.

ACCEPT să văd până în ce punct fac dovada de independență și de vigoare în viața mea. Trebuie să las la o parte orice sentiment de neliniște față de nevoile mele de bază și să conștientizez acum forțele mele interioare și să recunosc că eu sunt persoana cea mai potrivită pentru a-mi asigura propria viață.”







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com