Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

sâmbătă, 18 octombrie 2014

Motive Pentru Care Să Ții Post Negru Periodic

Nu am mai scris despre postul negru de mai bine de un an. Ceea ce am experimentat în ultima vreme, m-a făcut să iau decizia de a scrie din nou despre acest subiect. Postul negru este o practică care vine cu atât de multe beneficii încât merită să îi acorzi măcar puțină atenție.

Personal, am 3 săptămâni de când în fiecare miercuri fac pauză alimentară. Este pentru mine o zi de recalibrare a corpului fizic, dar nu numai asta. Pauza alimentară de miercuri este și un bun prilej de interiorizare, dar și de fină observație a evenimentelor ce au loc în jurul meu.

Plecând de la observațiile pe care le-am făcut în ultimele 3 săptămâni în care nu am mâncat miercurea, am sintetizat în articolul de astăzi…

Fotografie de Robot Monster

4 motive pentru care să ții post negru periodic

1. Obții un control sporit asupra corpului tău

Iar acest control al corpului este un aspect care pare extrem de dificil pentru majoritatea oamenilor. Atât Napoleon Hill cât și Charles F. Haanel, dar și mulți alții vorbesc despre controlul deplin asupra corpului tău. Soluțiile lor însă nu vin cu rezultate remarcabile.

Atunci când ții post negru, corpul tău intră într-un proces automat de conservare a energiei pe care o are la dispoziție. Astfel, el va tinde să execute numai comenzile care sunt cu adevărat necesare. Te vei trezi tot mai rar că dai dintr-un picior fără să te poți opri sau altele asemenea. Iar controlul corpului tău, este un aspect esențial în drumul tău spre conștientizare.

2. Mai puține decizii impulsive

Dacă reușești să te abții de la mâncare, vei reuși să scapi de impulsivitate în multe arii ale vieții tale.

Un aspect care pot paria că te interesează, este cel al cumpărăturilor impulsive. De câte ori nu ai intrat în supermarket ca să îți cumperi ceva de care chiar aveai nevoie, dar ai plecat cu coșul plin? Asta se întâmplă majorității oamenilor.

Postul negru periodic va antrena în tine „mușchiul” responsabil cu autocontrolul. Iar tu vei observa beneficiile acestui fapt în multe arii ale vieții tale. Cumpărăturile sunt doar o astfel de arie. De exemplu, cheltuielile mele s-au redus de 3 ori de când practic postul negru periodic. Și nu am depus mari eforturi pentru asta. Mi-a fost mult mai ușor să cumpăr doar lucrurile de care am cu adevărat nevoie.

3. Ții răceala la distanță

Dacă ții post negru o dată pe săptămână, în fiecare săptămână din an, este foarte puțin probabil să mai răcești vreodată. Atunci când răcești, una dintre reacțiile firești ale organismului este absența poftei de mâncare. Energia care ar fi fost consumată pe digestie, este canalizată înspre întărirea sistemului imunitar. Exact același lucru se va întâmpla și dacă alegi să nu mănânci în mod conștient.

Toată energia care ar fi fost investită în digestie(și este vorba de o cantitate considerabilă) va fi redirecționată înspre sistemul imunitar. Antrenarea săptămânală a sistemului imunitar te va conduce înspre o sănătate de fier. Personal, mă tratez de răceală prin post negru de 1 an și jumătate. Până acum 1 lună nu practicam postul negru 1 dată pe săptămână, ci cam o dată pe lună. Mi se mai întâmpla să răcesc, iar tratamentul era 2-3 zile de pauză alimentară. Am scris un articol amplu despre acest subiect aici. Tot cam de 1 an și jumătate nu am mai înghițit nici un fel de pastilă. Organismul tău este extrem de inteligent. Dacă înveți să îl respecți, nu ai nevoie de pastile pentru a-l „vindeca”.

4. Te antrenezi să faci față presiunii sociale

Există foarte multe decizii pe care le iei doar pentru a fi în acord cu societatea. Bei cafea pentru că toată lumea bea. Te culci târziu în noapte pentru că așa face majoritatea oamenilor și te trezești obosit ca majoritatea. Îți iei job, îți întemeiezi o familie, te căsătorești, faci copii, mori, pentru că așa face majoritatea, și tot așa. Exemplele sunt nenumărate, și sunt convins că le știi prea bine.

Realitatea este că atunci când pari diferit, societatea ia bastonul și îți aplică o corecție imediată. Paradoxal este că fiecare individ în parte suferă de pe urma presiunii și condiționării sociale, cu toate acestea, atunci când unul este diferit, 10 sar să îl aducă cu „picioarele pe pământ”.

„Da ce mă, tu ești mai cu moț?”, „Te dai deștept, ha?” și altele la fel sau asemănătoare. Ținând post negru periodic, te vei afla în situația de a fi invitat de către colegi să luați masa împreună, iar tu vei fi nevoit să spui că nu mănânci astăzi.
Iar ei o să zică cu o privire încruntată și confuză: „Deloc?”.

Atunci tu o să răspunzi: „Da, astăzi țin post negru.”

http://fiimplinit.ro/post-negru/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com