Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

marți, 23 iunie 2015

IUBIREA începe cu mine

Lecția mea despre iubire!

Ce ar mai putea fi spus nou și autentic despre iubire?

Propria ta lecție de iubire.

Toate lucrurile se învață și au nevoie de timp să se matureze.
Toate au vremea lor, cum spunea Eclesiastul, dar e important să știm ce avem de făcut când vine vremea iubirii.
Am văzut și simțit iubirea în fel și chip până acum și am învățat că:

IUBIREA începe cu mine

Cea mai importantă lecție a fost să înțeleg că iubirea adevărată începe cu mine.
Nu pot iubi cu adevărat pe altcineva dacă nu mă iubesc pe mine. Dacă nu accept cine sunt până la ultimul atom al ființei mele, dacă nu știu care este menirea mea în viață, care îmi sunt valorile, dacă nu am un vis pentru care să simt că pot muta munții. Altfel, ceea ce numesc eu iubire este speranță deșartă, dependență dureroasă și așteptare continuă ca altcineva să umple un vid în mine.

IUBIREA nu se cere

Ea se simte, se acceptă și se oferă fără grade de comparație.

IUBIREA are diferite chipuri

Poți primi și oferi iubire nu doar prin oameni. Ea se poate manifesta printr-o floare, un zâmbet de copil, o carte citită pe nerăsuflate, un vis pe care îl știi doar tu și căruia îi dai speranțe, un gând bun eliberat în univers. Uneori, doar sentimentul că ai iubit sau iubești poate să-ți fie de ajuns. O amintire frumoasă este o dovadă mai mare de iubire decât un prezent nesatisfăcător în care doar speri la ceva ce poate nu va veni niciodată.

IUBIREA nu doare

Cine nu a trăit gustul amar al despărțirii de persoana iubită, disperarea, sentimentul de neputință și deznădejde când singura persoană pe care o credeam potrivită pentru noi a decis să plece, cine nu s-a trezit în genunchi cu ochii plini de lacrimi, să ridice o mână sus. Dacă aș avea o mie de mâini, nu ar fi niciuna ridicată.
Dar am învățat că iubirea nu trebuie să doară, că ea se așează senin și cald peste noi și crește sau se stinge ca un fum. Iubirea se întâmplă așa cum vrea ea, doar așteptarea noastră ca ea să capete o anumită formă sau traseu o transformă în spini.

IUBIREA înseamnă libertate

Când întâlnim iubirea adevărată vrem ca ea să dăinuie, să reziste cât mai mult, iar sentimentul puternic de azi să îl multiplicăm într-un mâine nesfârșit. Am învățat că iubirea înseamnă să deschizi palmele, să dai libertate celui de lângă tine, să fii pregătit ca el să plece. Doar atunci poate decide cu adevărat dacă vrea să rămână în iubire cu tine.
Orice om care trece prin viața ta este un mesager: are să îți transmită un mesaj despre tine, în primul rând. Dacă mesajul a fost livrat, nu încerca să ții mesagerul lângă tine. S-ar putea să pierzi lecția.

Nu toată lumea iubește cum vrei tu

Dezamăgirea apare atunci când te aștepți ca celălalt să te iubească așa cum vrei tu.
Doar că nu toată lumea iubește la fel sau așa cum îți imaginezi. 
Iubește așa cum iubești tu și lasă-i pe ceilalți să iubească cât și cum știu. 
Dacă tu iubești mai puternic, mai frumos, mai pasional, nu-ți fie teamă să iubești așa. 
Nu a sărăcit nimeni pentru că a iubit mai mult.

sursa
http://academiadefeminitate.ro/lectia-mea-despre-iubire/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=Iubire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com