Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

luni, 6 iulie 2015

Să te trezești înseamnă să iubești

Să te trezești atunci când ești îndrăgostit, când iubești, înseamnă să te deschizi către viață, să simți viața cum curge prin tine, cum bucuria de a fi îndrăgostit îți curge prin vene. 

Vezi tu, nu mulți aleg să iubească, să se îndrăgostească deoarece le este frică, iar frica este ceea ce blochează de cele mai multe ori șansa de a trăi viața exact așa cum este ea. 
Și pentru mine a trăi viața este o stare, un sentiment puternic, o forță ce o simt cum curge prin mine și cum radiază în același timp. 

A iubi, înseamnă a trăi iar cine iubește a învățat să trăiască, a învățat să se elibereze de temeri și să-și asculte Sufletul, chemarea Iubirii în fiecare om. 
Și aș putea dezvolta pe acest subiect o mulțume de cuvinte, însă ceea ce contează este că doar cel care experimentează iubirea în adevăratul sens al cuvântului nu va mai căuta să își explice și nici să înțeleagă, mai degrabă va căuta să simtă și să trăiască momentul, prezența iubirii înlăuntrul său.

Oh, Tată Ceresc, simt atât de multă iubire, simt cum întreg Universul iubește prin mine și există un sentiment atât de profund de pace, de armonie în întreaga mea ființă. 
Mă simt atât de puternic atunci când iubesc, simt cum până și îngerii care mă admiră sunt îmbătați de această radianță a inimii mele. 
Oh, sunt atât de recunoscător, îți mulțumesc din suflet iubite Tată Ceresc. 
Simt că am renăscut și cum toată pacea, toată iubirea Ta curge prin mine. 
Și așa este, căci de acum înainte, întreaga mea ființă îți aparține. 
Și știu că, toată iubirea, toată înțelepciunea, toată cunoașterea, toată lumina, tot ceea ce Ești și Eu Sunt.

Fie ca tu, cel (cea) care citește acum aceste rânduri să fii scăldat(ă) în Infinutul Izvor al Iubirii Divine, fie ca toate obstacolele tale să fie eliberate prin intermediul Grației Divine și fie ca Lumina din interiorul tău să radieze și să ilumineze tot ceea ce te înconjoară. Fie ca tu să simți adevărata Iubire, adevărata Pace, adevărata Prezență Divină. 
Tu ești, 
Eu Sunt!

http://victorcatalin.ro/sa-te-trezesti-inseamna-sa-iubesti/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com