Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

joi, 15 martie 2012

CARDUL DE SANATATE - Cui foloseste cardul de sanatate?

 Exprimati-va dezacordul fata de noul card de sanatate cu cip, solicitand o alternativa.


Se introduce o noua taxa , fara să întrebe populaţia, deşi românii plătesc asigurările de sănătate.
Cei care plătesc din salariu sau pensie serviciile medicale de stat, dar nu vor card de sănătate, vor plăti toate serviciile medicale de care au nevoie !!!
Altfel spus, românii care nu vor cardul cu microcip vor plăti de 2 ori asistenţa medicală.
In privinţa donării de organe : vom intra in circuitul european şi vom trimite numărul de organe disponibile spre alte ţări.

Acestea sunt informaţiile din microcipul cardului, aşa cum au decis
ministrul UDMR Cseke Attila şi guvernul Boc :
- numele, prenumele şi CNP-ul asiguratului;
- codul unic de identificare în sistemul de asigurări;
- numărul cardului naţional de sănătate;
- diagnostice medicale cu risc vital şi boli cronice;
- grupa sanguină şi RH-ul;
- acceptul exprimat în timpul vieţii de a dona organe după deces;
- numele medicului de familie şi datele lui de contact.

Citiţi şi spuneţi şi altora, poate aşa realizăm cât este de grav ceea ce ni se întâmplă fără informarea corectă şi fără acordul nostru . Incepem prin prezentarea opiniei unui medic român, nu oricare, despre cardul de sănătate.
Dr. Vasile Astărastoae, preşedintele Colegiului Medicilor din România declară:
Cardul de sănătate cu microcip este un abuz din partea statului şi comporta riscuri pe toate planurile !!!
- Cardul este numai APARENT in favoarea asiguraţilor.
- Este periculos sa fie puse informaţiile medicale personale pe microcip, deoarece acesta nu este protejat . Oricine are un cititor de cipuri compatibil poate sa afle tot. Acest lucru violează drepturile la intimitate si la demnitate ale persoanei si poate sa aduca mari prejudicii.
- La Consiliul Europei există o presiune imensă din partea firmelor de asigurări pentru a deveni legal accesul la informaţiile despre sănătatea oamenilor. Forţa financiara uriaşă a acestor "rechini" face ca datele despre posibilele boli ale oamenilor să ajungă la ei pe birou pentru ca ei sa ştie dacă fac sau nu poliţele de asigurare şi la ce preţ .
- Există riscul discriminării persoanelor pe baza informaţiilor personale asupra stării de sănătate, atâta vreme cât acestea nu mai sunt protejate.
- Datele medicale pot sa fie utilizate inclusiv pentru a distruge o persoana , mai ales intr-o societate conflictuală ca cea din România!!!
- Exista o tendinţă din partea Statului spre autoritarism în sensul de a cunoaşte totul despre cetăţeni şi de a-i controla !!!
- Este o incercare de abuz din partea statului si nu exista dezbateri publice !!!
- Se introduce o noua taxa , fara să întrebe populaţia, deşi românii plătesc asigurările de sănătate.
- In privinţa donării de organe : vom intra in circuitul european şi vom trimite numărul de organe disponibile spre alte ţări.

Şi dacă ar exista mai mulţi donatori de organe nu vor exista mai multe transplanturi în ţara noastră, pentru că fondurile disponibile pentru transplanturi de organe sunt limitate, iar creşterea numărului de donatori ar depăşi limita bugetară.
Cui vor folosi organele luate de la romani ??? Ce bani si ce organizaţii sunt in joc ???
Cine va apăra "prostimea" de cei care vor dori să le comercializeze organele pe milioane şi milioane de euro sau dolari ?
- Ca să înţelegem mai bine: in Spania (unde exista acordul prezumat din partea familiei pentru prelevarea de organe), s-a ajuns la puternice discriminări împotriva imigranţilor , care nu au familiile alături de ei. Deci nu are cine să-i apere de reţelele de "transplant de organe" !!!
- Exista un comerţ ilicit de organe de transplant , este dovedit, iar acordul prezumat, aşa cum este prevăzut în România, ridică mari semne de întrebare.
- Medicii sunt şi ei oameni. Dacă ne uităm la istoria sec. XX, vedem că medicii erau cei care făceau experimente în lagărele de concentrare naziste, medicii erau cei care făceau abuzuri in în domeniul psihiatric. Si în cazul transplantului de organe tot medicii pot sa ajunga la abuzuri daca legea si autorităţile permit şi încurajează. Cardul cu microcip asta face !!!
- Ultimul exemplu este A1H1 ( gripa porcină ). In acest moment s-a dovedit ca cei care au întreţinut spaima au avut contracte cu firmelecare au produs vaccinurile .
- Cardul de sănătate cu microcip (putea sa fie si o varianta fără), creează mari dificultăţi şi poate chiar împiedica accesul la serviciile medicale .
Cardul de sănătate este "arma" cu care guvernanţii vor să scoată de la români sume uriaşe de bani, un " furt al secolului " săvârşit în dauna celor care plătesc legal asigurările de sănătate dar NU VOR CARD DE SĂNĂTATE!!!
Decizia guvernanţilor noştri, pe care nu o contestă vehement nici televiziunile, nici opoziţia parlamentară, este halucinantă:
CEI CARE PLĂTESC DIN SALARIU SAU PENSIE SERVICIILE MEDICALE DE STAT, DAR NU VOR CARD DE SĂNĂTATE, VOR PLĂTI TOATE SERVICIILE MEDICALE DE CARE AU NEVOIE !!!
Altfel spus, românii care nu vor cardul cu microcip vor plăti de 2 ori asistenţa medicală. Şi românii tac, românii se uită cum începe un nou jaf naţional şi stau ca mieii la tăiere .
Televiziunile vorbesc de Egipt, politicienii se bat pentru funcţii în Parlament . Ce minunăţie de neam suntem!!!
Potrivit hotărârii de Guvern, contravaloarea cardului de sănătate va fi suportată de asigurat, adică si obligatoriu şi plătit de "prostime"!!!
Medicii de familie vor trebui să plătească şi ei pentru cititoarele de carduri şi să aibă şi internet de banda largă pentru a avea legătură cu sistemul informatic !!!
Credincioşii spun că nu vor să folosească acte electronice.
Cine stă să se uite în gura unor "rătăciţi" care încă mai cred în Dumnezeu! Ce dacă sunt milioane, ce îşi strigă credinţa şi cer respect măcar pentru sufletul lor dacă pentru nivelul lor de trai nu are nimeni !
Forul Ortodox Român vine cu exemple ale unor ţări care au clacat în acest experiment:
În Marea Britanie s -au pierdut datele a 93% din asiguraţi.
Germania a dat 1,7 miliarde de euro pentru implementarea parţială a unui astfel de sistem şi acum l-au stopat.
De ce pornim noi ceva ce nemţii au stopat ?
Cine are interese în a controla românii SI la capitolul sănătate şi organe ?


[Tibetan_Cluj] : CARDUL DE SANATATE
Wednesday, March 14, 2012 8:10 PM
From: "Monica Stefu"
Tibetan_Cluj@yahoogroups.com

Mai multe persoane ne-au spus ca au primit acasa card de sanatate cu cip prin posta. Acest lucru s-a intamplat fara consultarea lor, daca sunt sau nu de acord cu acest tip de document. Ca sa nu figuram ca am acceptat acest act cu cip si sa demonstram ca pentru noi este intr-adevar un lucru pe care nu-l putem accepta, solutia ar fi sa trimitem acel plic de unde a venit. In plus, ar fi bine sa atasam si motivele pentru care refuzam acest card cu cip, solicitand o alternativa pe care autoritatile sunt datori sa ne-o asigure, pentru ca suntem platitori de asigurari de sanatate.




Cui foloseste cardul de sanatate? de RFI_Romania


OPRITI APARITIA ACESTEI NOI MEGATEPE!
OPRITI APARITIA CARDULUI ANTI – NATIONAL DE SANATATE!
  1. Pentru ca este o noua megateapa in domeniul sanitar;
  2. Pentru ca este anti-national prin scop si prin cheltuirea banilor personali si publici;
  3. Pentru ca notiunea initiala, in 1998, de card national de sanatate era valabila in conditiile asigurarilor facultative sociale de sanatate;
  4. Pentru ca si-a pierdut sensul in 2006 cand acestea au devenit obligatorii;
  5. Pentru ca este imposibil, tehnic si legislativ, sa aiba valabilitate in afara Romaniei;
  6. Pentru ca un card de sanatate este un instrument financiar specific unor societati de asigurari private de sanatate;
  7. Pentru ca de la un pret de cost de maxim 0,3 euro se va vinde cu aproape 3 euro;
  8. Pentru ca se va vinde la aproximativ 15 milioane de cetateni, ceea ce inseamna un profit probabil de aproximativ 30 milioane de euro;
  9. Pentru ca in afara acestui profit va mai aparea unul din obligativitatea cumpararii a aproximativ 30.000 de cititoare de carduri de catre medici, cabinete medicale, spitale;
  10. Pentru ca va trebui cumparat si un soft special pentru aceste echipamente si pentru transmiterea datelor de la unii la altii;
  11. Pentru ca deja s-au cheltuit peste 100 milioane de euro cu Sistemul Informatic Unic Integrat, cu mult peste cele 15 milioane cu care trebuia realizat;
  12. Pentru ca s-au cheltuit in ultimii 10 ani cel putin alte 100 milioane de euro cu achizitii de calculatoare, servere si transmisii de date la casele de sanatate, cu eficienta aproape zero;
  13. Pentru ca reprezinta o maxima intoxicare si o mare manipulare, fiind prezentat ca un instrument extrem de util pentru cetatean, desi in realitate este instrumentul prin care se incalca flagrant drepturile fundamentale ale omului si demnitatea umana;
  14. Pentru ca se doreste incalcarea agresiva a intimitatii relatiei profesionale pacient-medic si confidentialitatii actului medical, dand posibilitatea accesarii abuzive si ilegale a unor date personale;
  15. Pentru ca, astfel, se incalca dreptul constitutional la viata intima, familiala si privata;
  16. Pentru ca incearca sa reduca activitatea medicala la o activitate strict finaciar-contabila, in care pacientii ar reprezenta doar statistici, cifre si fluxuri de capital;
  17. Pentru ca fiind cetatean roman, prin lege, esti asigurat obligatoriu in sistemul asigurarilor sociale de sanatate, ceea ce face inutil orice document care sa dovedeasca aceasta calitate;
  18. Pentru ca aproape toate datele consemnate pe acest card sunt datele din cartea de identitate;
  19. Pentru ca este prevazut cu un cip, ceea ce va alimenta in permanenta suspiciunea despre adevaratele performante si scopuri de utilizare ale acestuia;
  20. Pentru ca identificarea unui asigurat se realizeaza extrem de simplu prin datele existente in documentul national de identitate (carte de identitate, certificat de nastere – CNP), nefiind necesara emiterea unui alt cod national de asigurat de sanatate;
  21. Pentru ca grupa de sange si Rh-ul trebuie consemnate pe cartea de identitate;
  22. Pentru ca dovedirea achitarii contributiei la Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate trebuie asigurata de catre baza de date a Ministerului Finantelor Publice (Casei Nationale de Sanatate) unde ar trebui sa existe permanent o situatie actualizata a fiecarui contributor;
  23. Pentru ca exista o solutie extrem de simpla pentru toate problemele sistemului de asigurari si anume iesirea Fondului de Sanatate din bugetul consolidat si mutarea lui din trezoreria statutului la C.E.C., unde se afla si in perioada interbelica si unde ar putea genera dobanda;
  24. Pentru ca C.E.C. este o banca istorica, 100% romaneasca, cu actionar unic Ministerul Finatelor Publice, modernizata, cu o organizare nationala, cu sucursale in toate orasele;
  25. Pentru ca prin aceasta mutare se rezolva imediat problema achitarii contributiei si a evidentei acesteia, C.E.C. avand deja toata infrastructura informatica si de personal specializat, inclusiv posibilitatea emiterii unui card, din fonduri proprii;
  26. Pentru ca astfel se transfera unei structuri profesioniste mai mult de jumatate din activitatea caselor de sanatate, cea de evidenta platitori, incasare, gestionare si decontare, extrem de greoaie si supusa coruptiei in acest moment, cheltuielile imense din Fondul de Sanatate cu salarizarea personalului acestora putand fi reduse substantial, in acelasi timp cu reducerea semnificativa a birocratiei excesive existente la acest moment;
  27. Pentru ca exista suficiente instrumente de urmarire a accesarii serviciilor medicale chiar si in acest moment, cu atat mai mult in cazul transferarii Fondului de Sanatate;
  28. Accesul rapid la informatii medicale despre pacient in caz de urgente medicale, invocat de subsecretarul de stat ARAFAT, este un argument FALS intrucat medicina de urgenta pregateste medicii pentru aceste situatii;
  29. Pentru ca necesitatea obligativitatii consemnarii pentru intreaga populatie a acordului de prelevare a organelor in caz de deces, invocata de subsecretarul de stat ARAFAT si ministrul CSEKE, este DEOSEBIT DE PERICULOASA intrucat atenteaza grav la viata si integritatea corporala a posesorului unui asemenea document electronic, acesta putand fi modificat cu usurinta in scopul prelevarii de organe;
  30. Pentru ca insistenta subsecretarului de stat ARAFAT a ministrului CSEKE si a presedintelui CNAS, DUTA la necesitatea aparitiei unei Fise medicale electronice, pentru fiecare cetatean, intr-o baza de date nationala este FALSA SI PERICULOASA, intrucat aceasta, daca exista, trebuie sa ramana doar in baza de date securizata a medicului de familie, singurul raspunzator de confidentialitatea datelor medicale individuale (si doar ca o facilitate pentru evidentele medicale ale acestuia, in paralel cu suportul de hartie);
  31. Pentru ca aparitia acestui card, in vederea constituirii unei megabaze nationale cu datele privind sanatatea fiecarui cetatean, este DEOSEBIT DE PERICULOASA, si ATENTEAZA LA SIGURANTA INDIVIDUALA SI NATIONALA, transformand populatia Romaniei in rezervor planetar oficial de organe umane prin crearea celei mai mari baze de acorduri de prelevare de organe, cu toate datele de sanatate individuale, inclusiv cu cele de compatibilitate, dand posibilitatea folosirii neautorizate, in scopuri nelegale a acestor date confidentiale, de catre persoane sau organizatii care le pot accesa;
  32. Pentru ca este FALSA superioritatea securitatii datelor electronice fata de cele pe suport de hartie, invocata de ministrul sanatatii CSEKE, fiind cunoscuta marea vulnerabilitate a datelor electronice la lipsa de curent electric si la virusi electronici
  33. Pentru ca exista o mare atractie a unor persoane neautorizate, individuale sau organizate, de a accesa/modifica documente si date electronice din bazele de date sau de pe carduri de genul celui aflat in discutie;
  34. Pentru ca securizarea si gestionarea bazei de date si a documentelor medicale va necesita o infrastructura, atat soft cat si hard, foarte costisitoare, cu necesitati greu de banuit la acest moment, o actualizare permanenta si eforturi deosebite si costisitoare de a face fata amenintarilor din exterior,
  35. Pentru ca asemenea cheltuieli, in asemenea scopuri, nici macar tarile cu economii performante nu sunt dispuse sa le sustina;
  36. Pentru ca se va reusi prin acest card antinational, intentionat sau nu, in mod ironic, o supraveghere totala a populatiei unei tari europene, un vis de dictator si servicii secrete, cu beneficiari oculti, cu scopuri neclare, in conditiile acordului inconstient al unei populatii manipulate, neinformate corect si chiar mai mult, pe banii acesteia;
  37. Pentru ca nu trebuie sa uitam etniile celor doi principali decidenti din sanatatea romaneasca, a ministrului si a subsecretarului de stat din Ministerul Sanatatii, cei care sunt cei mai insistenti si grabiti pentru aparitia acestui sistem, care dau un tablou de tip secol XVIII, cu o dominatie imperialista dualista in tandem cu o alta necrestina, peste o masa de valahi ingenuncheati;
  38. Pentru ca sistemul sanitar se poate reforma prin metode simple, cu cheltuieli minime, la indemana noastra, cu conditia sa fim dispusi sa le vedem si sa le acceptam;
  39. Pentru ca mai exista suficienti romani pregatiti si cu chef de munca in folosul neamului si al tarii.
 http://apologeticum.wordpress.com/2011/02/03/de-ce-trebuie-oprita-aparitia-cardului-anti-national-de-sanatate/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com