Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

miercuri, 7 martie 2012

România o istorie în imagini, scrisă cu lumină - George Dumitriu - "Transformă-ţi visul într-un mesaj către Dumnezeu"



"Nimic nu e întâmplător -
TOTUL e o întâmplare!"
George Dumitriu

O ţară bogată, plină de culori
* Fotograf de arta, este autorul celor mai frumoase albume dedicate patrimoniului national. O istorie in imagini, scrisa cu lumina, devotament si pasiunea unei meserii transformate in bratara de aur *

"Drumul meu spre lumina..."

Născut la țară într-un spațiu mirific și încărcat de energie, am crescut, alergând pe dealuri, pescuind în pârâu, cațarându-mă în copaci, vânând păsări și șerpi. O dată am facut un submarin din ceară, furată din stupii tatălui meu. Am câştigat premiu la concursul "mâini îndemânatice": o vacanţa în tabără. Mi s-a deschis lumea! La întoarcere, am întrebat pe învăţătoare: "Câte submarine din ceară trebuie să fac, să ajung în toata ţara?" O copilarie fericită...
M-am trezit brusc. În momentul, în care am aflat, că nu sunt acceptat la şcoala de aviaţie... şi nici la facultatea de psihologie. Nici măcar la horticultură. Atunci am aflat pata neagră din viaţa mea: bunicii au fost deportaţi... Am avut "acte proaste".
 
M-am refugiat în fotografie. M-a salvat. Dacă nu este loc pentru mine în această lume, am gândit, atunci trebuie să creez o alta realitate. Lumea mea - din lumină.



O fereastră deschisă către universul romanesc, asta se dorește a fi albumul trilingv (romană–franceză–engleză) oferit celor interesați de patrimoniul național intrat in cel mondial. Un text concis, dar bogat in informație, sub semnăturile dlui acad. Răzvan Theodorescu și dnei Atena Groza, insoțit de fotografii remarcabile, vă descrie cele 7 situri aflate pe Lista UNESCO – Cetățile dacice din Munții Orăștiei, Centrul istoric al Sighișoarei, Așezările săsești cu ziduri fortificate din Transilvania, Bisericile cu pictură murală exterioară din nordul Moldovei (inclusiv Biserica Sucevița, recent intrată pe această listă și absentă din albumele deja existente in librării), Mănăstirea Hurezi, Bisericile de lemn din Maramureș și Delta Dunării. O carte de suflet pentru romanii de pretutindeni, dar și o carte care ne prezintă străinilor altfel decat prin clișeele mass-mediei sau stereotipuri simpliste, adică prin tradiție istorică și culturală, frumuseți naturale, dar și repere religioase.


surse
http://www.formula-as.ro/2012/1004/planete-culturale-30/george-dumitriu-transforma-ti-visul-intr-un-mesaj-catre-dumnezeu-14685
http://george-dumitriu.jimdo.com/
http://george-dumitriu.jimdo.com/presa/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com