Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

miercuri, 11 aprilie 2012

DESPRE APARIŢIA DIN SEUCA - MIRACOLE CRESTINE


În anul 1995 Rozalia era la bunica ei ( Gergely Paraschiva ) în Târnăveni. Rugăciunile ei de multe ori se întindeau în noapte.
În ianuarie 1995 s-a întâmplat (ea fiind deja nevăzătoare de 3 ani) că a văzut o lumină puternică ce n-o putea compara cu nici o lumină naturală. Această lumină îi apărea zilnic de mai multe ori, până la data de 17 iunie acelaşi an. În acea zi seara la ora ll în timp ce se ruga, aude un glas, cu care începe o convorbire, de unde Rozalia descoperă că era vocea Maicii Sfînte . În acelaşi an în data de 8. XII. seara la ora. 11 Maica Sfântă i-a apărut din nou. Dar nu mai vocea i s-a auzit, cii Maica Sfântă, i-a apărut în formă de statuie (cca 75 cm înălţime). Pe cap avea o coroniţă cu 12 stele, iar deasupra, acesteia apare o stea mare strălucitoare, care învăluie toată statuia într-o lumină atât de puternică încât nu se mai vede statuia.

În această formă, apare şi acum Maica Domnului la vizionară, de trei ori într-un an. Din 1995 până în 1998 apariţiile au fost individuale. În aceşti 3 ani Maica Sfântă a învăţat-o, a pregătit-o pe vizionară, pentru a putea îndeplini bine această chemare. În data de 4. XI. 98 seara la ora 11 a fost prima apariţie publică în Seuca în casa părintească. În afară, de familia vizionarei au mai luat parte câţiva vecini şi prieteni.

În 21. III. 1999 tot seara la ora 11 a fost a doua apariţie publică tot în casa părintească, unde au luat parte cca 35 de persoane. La această apariţie am fost şi eu prezent. La rugămintea noastră Maica Sfântă a acceptat ca să-i apară vizionarei după masă la. ora 5 . În 17 iunie 1999 apariţia a fost în curtea Rozaliei în prezenţa 200 de persoane.

Cu acordul arhiepiscopului, vizionara, a rugat-o pe Maica Sfântă dacă se poate ca deacum în colo apariţiile să aibă loc în biserica romano catolică din Seuca. În 4. noiembrie 1999 aici în biserică a avut loc apariţia în prezenţa a cca.1500 de persoane.

Scurtă cronologie a apariţiilor
Prima apariţie publică a fost pe data de 4 nov. 1998 în casa părintească a fam. MARIAN. A primit un mesaj de la Maica Domnulu ca să, vorbească în faţa elevilor dintr-un liceu din oraşul apropiat-TÂRNĂVENI .

21 martie 1999 casa părintească, al fam. MARIAN. Mesajul Maicii Domnului; Să se formează un grup de rugăciuni format din 7 membrii romano-catolici, şi 7 membri de religie ortodoxă. Mesajul grupului de rugăciuni; rugăciune, îndestulare pentru păcatele oamenilor şi îndestulare pentru iertarea păcatelor, întoarcerea păcătoşilor şi al celor rătăciţi. Acest grup de rugăciuni este foarte statornică, şi în urma rugăciunilor se arată, un semn. În vara acestui an în urma unei grindine puternice în toate localităţile învecinate cu Seuca au suferit de o catastrofă naturală. În unele localităţi grindina a distrus recolta aproape 100 % , chiar în unele case şi geamurile s-au spart. În Mica ,Gănesti, Sarosiu, Târnăveni, Dămbău şi Adă­mus pealocuri nimic nu a rămas în urma grindinei puternice.

În schimb în Seuca nu a căzut de loc grindină, chiar dimpotrivă s-a înregistrat o recoltă aproape record. Majoritarii din localitatea Seuca nu au crezut de loc în autencititatea vedeniilor lui Marian Rozalia. Dar în urma acestei catastrofe, foarte mulţi au văzut un semni că totuşi apariţia se pare autentică, s-a arătat puterea supranaturală, în evenimmentele cotidiene.

21 mart. 1999 Maica Domnului cere ca zilnic să, ne rugăm un Rosariu pentru Sfântul Părintele Papa.

17 iun. 1999 orele 17:10 Curtea casei natale al lui Marian Rozalia; Se apropie vremuri grele. Trebuie să, ne pregătim cu multe rugăciuni, post in zilele de luni şi vineri. "Nu am venit la voi ca să, vă speriaţi cii ca să vă reîntoarceţi la Bunul Dumnezeu. " -a zis Maica Domnului. Cu permisiunea primită, de la Maica Domnului apariţiile următoare se decurg la Biserica romano-catolică.

4 nov. 1999 ziua naşterii al lui Rozalia. Primeşte permisiunea de la Maica Domnului ca să, poartă haină albastră lungă, cu curea albă şi cu batic alb pe cap.

8 mart. 2000. ora 17:10 Biserica romano-catolică.

Mesaj; zilnic să, se roage, de trei ori rozariu, şi vineri devoţiunea Calea Crucii. La urmă, Maica Domnului transmite un mesaj special asupra acelora care sunt prezenţi în biserică. Ea se roagă, împreună Tatăl nostru cu toţi cei prezenţi, încet-încet dispare vocea Maicii Domnului şi totodată, restinge lumina statuii Maicii Domnului. (Rozalia vede o statuie, foarte strălucitoare ai Maicii Domnului)

17 iun. 2000 orele 17:10

Se apropie vremuri, şi încercări grele. „Deschideţi inimile şi sufletele pentru cea Sfântă Treime .”

21 oct. 2000 orele 17:10 .

Maica Domnului cere; să căutaţi şi să vizitaţi pe Fiul Meu în Prea Sfîntul Sacrament al Tabernacului „Să faceţi novene. Se apropie victoria Inimii Neprihănite ai Maicii Domnului.”

11 febr. 2001 orele 16:50

Se apropie vremuri grele, păcatul este foarte mare. Răutatea şi păcatele s-au extins. La sfărşitul apariţiei lumina puternică ai Maicii Domnului atinge capul Rozaliei. Mâinele Maicii Domnului măngăie capul Rozaliei. Rozalia începe să plângă şi pentru cîteva clipe este copleşită de o bucurie de nescris.

In total sunt 23 de aparitii publice, intre 4 Noiembrie 1998 - 17 Iunie 2005, toate scrise in aceasta carte.
In continuare as vrea sa prezint cele 4 secrete incredintate Rozaliei si dezvaluite public:
" Intre 1999-2000, Maica Sfanta mi-a incredintat 5 secrete din care numai 4 pot sa va aduc la cunostiinta deocamdata:
*1* Catastrofe naturale mari si mai dese, foamete si boli nevindecabile.
*2* Incendii, inundatii, seceta, mari cutremure de pamant.
*3* Moartea multor copii sub 7 ani.
*4* Dragostea din inimile oamenilor incetul cu incetul se va raci. Romania va fi zguduita de un eveniment puternic si va curge mult sange nevinovat!"



APARITIA MAICII SFINTE DIN 10 MARTIE 2005 SEUCA

Laudat sa fie Isus!
In veci. Amin. Bine ai venit din nou intre noi, chiar in timpul acesta rece ai venit intre noi si ne radiezi caldura in inimile noastre. Te bucuri Maicuta Sfanta, si noi ne bucuram, te asteptam sa vii cu inimile deschise!.
Maicuta Sfanta iti ofer pe toti preotii prezenti si pe cei care n-au putut sa vina, si pe toti pelerinii care sunt aici si au adus aceasta jertfa in fata Fiului Tau si in fata Ta; cu familiile, cu necazurile, cu problemele, cu durerile si cu bucuriile lor. De aceea au venit aici sa ceara la picioarele tale ajutorul tau Maicuta Sfanta si a Fiului Tau cel Dulce.
Le primesc fiica mea, si le i-au sub mantia mea ocrititoare.
Oh Maicuta Sfanta iti multumesc ca le-ai primit pe toti sub mantia ta ocrotitoare. Oh Maicuta Sfanta, ce dulce e vocea Ta, ce caldura radiaza din vocea Ta!
Dragi copii, va multumesc ca ati raspuns la chemarea mea, prin aceasta fiica a mea.
Dragi copii, va cere Cerul, va cer Eu sa va deschideti inimile la rugaciune. Sa va rugati, sa va rugati cat mai mult. Si acum in timpul acesta faceti rugaciuni cat mai multe pentru ca este mare nevoie. Satana urla sa inghita cat mai multe suflete, dar voi cu rugaciunile voastre si cu postul vostru puteti ajuta.
Dragi copii, va iubesc atat de mult! Nu va temeti, fiti cu inimile deschise. Eu sunt cu voi, va acopar, nu va las sa pieriti daca tineti mesajele mele. Va asteapta vremuri grele, este foarte aproape, nu stati pe ganduri apucati-va, incepeti sa va rugati din inima si cu inima.
Voi revenii din nou si pentru ultima oara in data de 17 iunie 2005 la aceeiasi ora.

Maica Sfanta a dat binecuvintarea Ei speciala si materna peste toti pelerinii si in timpul rugaciunii Tatal Nostru, aparitia a luat sfarsit.
Rugaciuni de ispasire in fiecare luna in data de 17 de la ora 19.
In data de 17 mai la cererea Maicii Sfinte vor fi rugaciuni de ispasire de catre tineret de la ora 10 dimineata pana la ora 18.

APARITIA MAICII SFINTE DIN 11 DECEMBRIE 2004
"Laudat sa fie Isus!"
In veci. Amin. Bine ai venit, bine ai sosit din nou intre noi Maicuta Sfanta. Suntem fericiti! Multumesc Maicuta Sfanta, ca ai venit si in acest timp, si ai chemat atatia oameni, si ei au raspuns la chemarea ta. Rasplateste-le bunatatea lor.
Iti ofer Maicuta Sfanta pe preotii prezenti aici. Si pe cei care n-au putut venii, si pe toti pelerinii care sunt aici si pe cei care n-au putut sa vina; cu greutatile, suferintele, bolile si problemele lor.
"Le primesc fiica mea."
Multumesc Maicuta Sfanta, ca le-ai primit. Tu totdeauna le primesti. O Maicuta Sfanta, ce dulce e vocea ta. Sunt bucuroasa, ca esti fericita! Si noi suntem fericiti, chiar daca este iarna...
Vino Maicuta Sfanta cat mai des, noua nu conteaza anotimpul, numai vino.
"Dragi copii, va multumesc ca ati raspuns la chemarea mea, prin aceasta fiica a mea. Dragi copii, v-am mai cerut sa va rugati. Si acum va cer sa va rugati. Rugati-va pentru intentiile mele. Va cer si Fiul meu cel Sfant va cere:
- sa va rugati
- sa vegheati
- sa va iubiti.
Iubiti-va dragi copii! Eu am venit la voi, ca sa va conduc la Fiul Meu Cel Sfant, dar numai prin iubire se poate.
Dragi copii, in timpul adventului iubiti-va si iertati unul pe celalalt, iubiti pe dusmanii vostrii. Iubiti si iertati!
Voi revenii din nou in data de 10 martie anul viitor la acceiasi ora."

Maica Sfanta a dat binecuvantarea Ei speciala si materna peste toti pelerinii, si in timpul rugaciunii Tatal Nostru, aparitia a luat sfarsit.
Rugaciuni de ispasire in fiecare luna in data de 17 de la ora 19
In data de 17 mai la cererea Maicii Sinte vor fi rugaciun de ispasire de catre tineret de la ora 10 dimineata pana la ora 18.
Seuca, 4 septembrie 2004
Dragi copii va multumesc ca ati raspuns la chemarea mea, prin aceasta fiica a Mea. Dragi copii va cer din nou rugaciune. Este nevoie de cat mai multa rugaciune. Va cer convertire. Mai este putin timp! Va cer convertirea voastra, a tuturora. Incepeti din clipa aceasta! Acum a venit momentul.
Dragi copii ascultati-Ma! Eu, Mama voastra Cereasca va cer sa va rugati. Sa va rugati cat mai mult. Dar sa va rugati din inima si cu inima.
Voi reveni in data de 11 decembrie la ora 17:00.
Seuca, 17 iunie 2004
'Dragi copii va multumesc ca ati raspuns la chemarea mea prin aceasta fiica a Mea. Sa va rugati cat mai mult. Fiti purtatori de dragoste si cautati sa mergeti pe drumul sfinteniei, sa cautati acest drum care va duce la Fiul Meu. Inima Fiului meu este mereu deschisa si va asteapta sa cautati calea, ca numai prin sfintenie ajungeti la el.
Voi reveni in data de 4 septembrie la aceeasi ora (1700).'
Seuca, 26 februarie 2004
'Dragi copii va multumesc ca ati raspuns la chemarea mea prin aceasta fiica a Mea. Dragi copii acum ati intrat in Postul Mare; rugati-va, rugati-va cat mai mult ca mare nevoie este de rugaciunile voastre! V-am mai spus: rugati-va si de mult va spun rugati-va.
Dragi copii, consfintiti-va Inimii Preasfante a Fiului Meu cel Sfant si Inimii Mele Neprihanite. Dragi copii, va iubesc pe toti, va iau pe toti sub mantia Mea protectoare, nu vreau sa piara nii unul dintre voi, pe toti va vreau, dar numai daca si voi vreti.
Dragi copii, in Postul acesta Mare iubiti-va, rugati-va si iubiti-va unul pe altul de-a pururi. Iubirea este mai presus de orice. Va indemn, copii Mei, nu uitati acest lucru!
Voi reveni in data de 17 iunie la aceeasi ora (1700).'
Seuca, 22 februarie 2003
'Dragi copii, va multumesc ca ati raspuns la chemarea mea, prin aceasta fiica a mea. Dragi copii, va implor sa va rugati pentru pace. Pacea este in mare criza. Ajutati-ma, ajutati-L pe Fiul meu cel Sfant cu rugaciunile voastre, cu sacrificiile voastre, cu posturile voastre.
Dragi copii, va asteapta avertismente mari. Nu va temeti, eu sunt cu voi, nu va las, dar urmati ceea ce Eu va cer in mesaje. Va iau sub mantia mea ocrotitoare pe toti!
Dragi copii, cautati-L pe Fiul meu cel Sfant in Sfanta Euharistie.
Rugati-va, a venit timpul sa va rugati zi si noapte.
Dragi copii, veniti aici; in acest loc multe haruri veti primi. Nu va temeti de nimic, satana nu va poate face nimic, daca sunteti inarmati cu arma rugaciunii.'
Maica Sfanta va reveni marti 17 iunie a.c. la aceeasi ora 1700.
Seuca, 17 iunie 2003
'Dragi copii, va multumesc ca ati raspuns la chemarea mea, prin aceasta fiica a Mea. Va invit din nou la rugaciune si post, pentru ca prin post si rugaciune puteti opri catastrofele naturale. A spus Fiul Meu cel Sfant: cum floarea are nevoie de apa asa aveti si voi nevoie de rugaciune si de dragoste. Iubiti-va, iubiti-va!
Dragi copii, va cer sa va rugati cat mai mult. Nu va temeti caci sunt cu voi, va iau sub mantia mea ocrotitoare, v-am promis-o de atatea ori.
Voi reveni in data de 2 octombrie la aceeasi ora (17:00).'
Seuca, 2 octombrie 2003
'Dragi copii va multumesc ca ati raspuns la chemarea mea prin aceasta fiica a Mea. Dragi copii, va cer sa va rugati! Va cere Fiul Meu cel Sfant sa va rugati mult. Sa va rugati in familie. Sa va rugati in grupuri.
Dragi copii, va cer sa va rugati pentru fiul meu iubit Papa.
Dragi copii, Eu va iubesc mult. Iubiti-va si voi. Iubirea e mai presus de orice. Cu iubire ati dezarmat pe Satana. Cerul e plin de iubire.
Iubiti-va dragi copii! Iubiti-va!
Voi reveni in data de 26 februarie la aceeasi ora (17:00) .'

SURSA
http://www.ichtys.hu/ichtys/seuca.htm
http://sites.google.com/site/ivanbalan/mesajeseuca
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com