Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

sâmbătă, 6 aprilie 2013

Arta traditionala - ca sursa de inspiratie

Tarabostes si Nomad - doua fete ale aceleiasi monede.

“ Am vrut sa incep acest an cu un spectacol cu totul deosebit, care sa omagieze arta traditionala ce mi-a fost sursa de inspiratie toti acesti ani” a marturisit Liza Panait “Am plecat din antichitate, de la geti si daci, cu femeile lor darze dar cochete in acelasi timp si de la romani si am ajuns la lumea nomada, plina de culoare si exotism. Am acordat o atentie deosebita materialelor, alese cu grija din Italia,
Colectia “TARABOSTES” are influente din antichitate, unul din trendurile importante ale acestui sezon.
Japonia, Anglia, Olanda, Israel si cu bucurie o spun Romania, dar si aplicatiilor si accesoriilor. Sunt convinsa ca in acest an tot mai multe femei din Romania se vor inspira din trend-urile traditionale”.

Intoarcerea la radacini este, mai ales in 2013, sursa unui viitor mai sigur, mai simplu, mai elegant.
Introducerea in atmosfera geto- dacica a fost facuta desavarsit de Ovidiu Lipan Tandarica printr-un solo de toace,la un sofisticat si impresionant instrument, opera a cunoscutilor artisti Victoria si Marian Zidaru, ce a necesitat nu mai putin de 3 zile pentru montaj si acordat. “Admir creatiile Lizei Panait de foarte mult timp si pot spune cu mandrie ca intre timp am devenit prieteni de familie.” Spune Ovidiu Lipan” Cand am auzit de proiectul ei, am vrut neaparat sa aduc pe scena ceva deosebit, nu doar coloana sonora cu sonoritati antice. Proiectul solo-ului cu toace m-a solicitat foarte mult dar cred ca a avut efectul scontat.|”
Nota exotica a fost adusa de influentele nomade din Orientul Mijlociu, Balcani si Spania.

Colectia “NOMAD”, izvorata din trendul preferat al creatoarei LIZA PANAIT, a avut parte de o coloana sonora de exceptie, interpretata live de Rona Hartner, intr-un microrecital ce a impresionat intreaga audienta. Dealtfel Rona a fost si mireasa rosie a colectiei “NOMAD”. Am profitat de faptul ca eram in tara si am acceptat cu bucurie invitatia Lizei, ale carei creatii le iubesc de mult.” a marturisit Rona. M-am simtit minunat pentru ca am putut fi si actrita si cantareata si model in acelasi timp, iar hainele, machiajul si coafura mi s-au potrivit manusa.” Ambele colectii se adreseaza publicului feminin de toate varstele, ca de altfel toate creatiile Lizei Panait. Punctul comun al tuturor admiratoarelor stilului sau este indrazneala, puterea si nevoia de a-si exprima propria personalitate si prin stilul vestimentar.

Este o femeie independenta, sigura pe sine si dornica de a experimenta modernul si non conformismul preluat din istorie si adus in zilele noastre cu talent clarviziune de LIZA PANAIT.


Liza Panait - Tarabostes si Nomad - martie 2013 from Liza Panait on Vimeo.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com