Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

miercuri, 18 decembrie 2013

Este timpul sa va concentrati pe stapanirea mintii voastre - Maestrul Djwhal Khul


Stapanirea mintii este o importanta provocare a fiintei de pe Pamant, dar eu trebuie sa spun ca aceasta nu este foarte greu de obtinut, asa cum se crede.

Stapanirea mintii are legatura cu schimbarea sistemului vostru de credinte. Mai intai, trebuie sa analizati sistemul vostru de credinte iar efortul concentrarii trebuie axat pe indepartarea gandurilor negative. Gandurile pozitive in legatura cu voi insiva sunt bune, deoarece acestea energizeaza fiinta voastra si creste vibratia energiei. Credintele negative, sau formele gand, au un efect opus si pot cauza blocaje in corpurile energetice, manifestandu-se sub forma de boala, durere sau disfunctii. Cand deveniti constienti de gandurilor voastre, atunci deveniti capabili sa le transformati, astfel incat fiecare gand pe care il creati sa capete o vibratie pozitiva.

Un aspect al sufletului vostru va fi transportat in ashramul meu, intalnind toate energiile de care are nevoie, infiltrandu-se in corpul vostru fizic de pe Pamant. Cand va treziti dimineata va puteti aminti sau nu calatoria pe care ati facut-o in noaptea care s-a incheiat, dar intelepciunea pe care ati castigat-o va ramane cu voi, facandu-va capabili sa va stapaniti mintea cu o mai mare usurinta.
Plasati-va toate eforturile in crearea gandurilor pozitive si iubitoare despre voi, despre realitatea voastra si invocati energia abundenta a Maestrilor Ascensionati sa curga in chakra celui de al 3-lea ochi. Aceasta va crea un proces de curatare in mintea voastra si va amplifica formele de gand pozitive. Chemati in mod constant in fiinta voastra energia abundentei de la Maestrii Ascensionati, lasati-o sa curga in chakra celui de al 3-lea ochi si, prin corpul vostru, imaginati cum energia primita patrunde in aura voastra, in imprejurimi si in realitatea de pe Pamant. In special, cereti ca energia abundentei sa curga in corpul vostru mental, care este un aspect energetic din aura voastra. Cereti ca energia abundentei sa curga in corpul vostru mental, dizolvand toate formele de gand negative si toate credintele, in timp ce energizeaza toate gandurile pozitive care au fost create in mintea voastra si stocate in energia corpului mental.

Foarte important este sa cereti ca energia pe care o primiti de la Maestrii Ascensionati sa fie canalizata in chakra celui de al 3-lea ochi. Este, deasemenea, vital sa va rezervati cateva minute pe zi pentru a ancora energia abundenta pe care o primiti si sa o concentrati doar aupra a catorva afirmatii, care inseamna ceva pentru voi. Intr-un timp relativ scurt, veti putea constata cum puterile voastre au crescut si gandurile voastre devin realitatea palpabila. Daca cineva creaza o realitate din iubire, atunci vibratia energiei de pe Pamant, se va accelera, permitand unei noi constiinte sa fie realizata de multi oameni de pe planeta.

Scopul Maestrilor Ascensionati este sa ancoreze energia abundentei pe Pamant. Daca vibratia energiei Pamantului creste doar cu o mica fractiune, aceasta va fi suficienta pentru a ajuta multi oameni sa devina constienti de marile adevaruri ale Creatorului. Scopul disciplinarii mintii este sa ne asiguram ca atunci cand cineva isi creste vibratia energiei, devine capabil sa accepte, sa inteleaga si sa foloseasca benefic noua intelepciune. O alta consecinta a stapanirii mintii este realizarea conexiunii cu divinul din interior si plasarea fiintei intr-o zona minunata de liniste.
In calitate de Maestru Ascensionat, Eu stiu ca pe masura ce cresteti in vibratie, va disciplinati gandurile, devenind mai puternici in dirijarea si materializarea lor la vointa.
Este important sa invatati sa va stapaniti mintea acum, cand gandurile voastre au nevoie de o lunga perioada de timp pentru a se manifesta in viata voastra. Stapanindu-va mintea, veti capata abilitatea de a sterge orice ganduri negative create, inainte ca ele sa aiba un impact in viata voastra pamanteasca. Stadiul la care s-a ajuns in prezent pe Pamant arata ca maiestria poate fi practicata si rezultatele pot fi obtinute in siguranta avand si sustinerea Maestrilor Ascensionati.
Eu, Maestrul Djwhal Khul sunt aici pentru a va oferi serviciile mele; voi ma puteti chema prin meditatiei sau facand afirmatii pozitive. Eu va voi energiza, va voi inspira si va voi darui intelepciune.
doresc sa va ofer cateva invocatii esentiale pe care sa le utilizati in munca voastra de stapanire a mintii in perioada de invatare (si, nu numai) :

,, Eu sunt iubire !’’

,, Eu sunt expresia si manifestarea Constiintei Christice pe Pamant. "

,, Energia abundenta a Maestrilor Ascensionati curge constant prin fiinta mea, ancorand cea mai inalta vibratie a iubirii si aducand in sufletul meu o abundenta energie pozitiva in aura corpului meu total, in imprejurimi si in realitatea de pe Pamant. "

" Eu imi stapanesc acum mintea; mintea mea este disciplinata si concentrata doar pe crearea gandurilor pozitive, iubitoare, care imi influenteaza procesul de crestere spirituala si imi permit sa ating scopurile din realitatea mea."

" Eu sunt sufletul meu, un Maestru Ascensionat si Creatorul in manifestare pe Pamant. "

"Eu inaintez accelerat in procesul cresterii mele spirituale. Cu sustinerea Maestrilor Ascensionati si a ghizilor mei spirituali, eu imi ating acum scopurile sufletului meu, pentru a atinge iluminarea.’’

Eu sper ca veti folosi aceste afirmatii in practicile voastre spirituale. Puteti utiliza si alte invocatii pe care le concepeti voi.
Amintiti-va ca acestea reprezinta o oportunitate de a va stapani mintea caci in acest demers aveti sustinerea Maestrilor Ascensionati, in aceasta perioada de transformare si ancorare a iubirii si abundentei.
Scopul acestei munci este sa cresteti nivelul maiestriei voastre, facand inca un pas spre atingerea, candva, a Maestriei Complete.

Eu sunt Maestrul Djwhal Khul, care va asista la intelegerea si stapanirea mintii voastre.







Sursa : http://www.lightworkers.org
http://www.esoterism.ro/ro/khul1.php
http://www.angelreadingsbykaren.com/2013/10/20/interview-with-ascended-master-djwal-khul-on-2013-10-20/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com