Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

vineri, 17 ianuarie 2014

Ai grijă de ochii tăi


OCHII
 A. Două exerciții simple și eficiente care te vor ajuta :
- ca dioptriile tale să nu mai crească -nu vei avea nevoie de o nouă pereche de ochelari cu dioptrii mai mari.
- să tratezi senzația de ochi uscați și să renunți definitiv la lacrimile artificiale.
- să îți simți ochii odihniți chiar dacă petreci ore în șir la calculator.
Hai sa începi exercițiile, bineînțeles fără ochelari sau fără lentile de contact atunci când folosești exercițiile:

Exercițiul 1 : „Joacă Dur Cu Ochii  Tăi”
               Acest prim exercițiu ajută la vascularizarea musculaturii ochilor tăi. Cu cât mușchii sunt mai irigați cu sânge, cu atât aceștia  vor fi mai bine hrăniți prin nutriții aduși de către sânge. Astfel, mușchii își vor recăpăta flexibilitatea de care au nevoie ochii tăi.
               Acest exercițiu are 3 pârți și efectuează-le fără pauze.

Începe acum, si...

Tine ochii închiși, cât de tare poți, pentru 7 secunde

Tine ochii închiși normal pentru 7 secunde
Deschide ochii cât de LARG poți, pentru 7 secunde
        În momentul în care nu mai simți o eliberare a tensiunii din ochii tăi după cele 7 secunde, repetă exercițiul pentru 15 secunde.
        Îți recomand să folosești acest exercițiu seara înainte de somn-astfel eliberezi tensiunea oculară acumulată în timpul zilei-  și dimineața imediat după ce te trezești –eliberezi tensiunea oculară reziduală din ziua anterioară.
        Folosește acest exercițiu de cel puțin 2 ori pe zi, când simți că ochii tăi sunt obosiți. Este același lucru ca și atunci când îți este sete și vrei să bei apă; irigarea musculaturii ochilor tăi este primul pas pentru îmbunătățirea vederii tale.

Exercițiul 2 : “Opt Puncte”
    Exercițiu “Opt Puncte” ajută la tonifierea musculaturii ochilor tăi. O musculatură antrenată va permite vederii tale sa fie mai bună.
Repetă acest exercițiu de măcar 4 ori pe zi, pentru rezultate bune.

Stai drept fără să miști capul și privește pentru 7 secunde în punctele extreme ale ochiului astfel:

- Privește în punctul maxim din dreapta pe care îl poți vedea

- Privește punctul din colțul din stânga sus a ochiului tău
- Privește punctul din colțul din dreapta sus a ochiului tău
- Privește punctul din colțul din stânga jos a ochiului tău

- Privește punctul din colțul din dreapta jos a ochiului tău
- Privește în punctul maxim de jos pe care îl poți vedea

- Privește în punctul maxim de sus pe care îl poți vedea




- Privește în punctul maxim din stânga pe care îl poți vedea


Folosește zilnic aceste exerciții si vei observa primele semne ale îmbunătățirii vederii tale :
      - ca în prima etapă vei avea  ușoare dureri musculare,  apoi atunci când nu porți ochelarii, oboseala din ochii tăi nu va mai fi prezentă.
         - o altă îmbunătățire care o vei observa, este că vei vedea mai bine cu ochelarii tai.
B. Despre ergonomia vederii la calculator:

În primul rând vederea nu scade din cauza calculatorului, ci este o simplă adaptarea a ochilor la mediul de lucru.

 Așa se întâmplă și atunci când lucrezi la calculator, pentru că ochii tăi se adaptează pentru distanțe scurte. De asta ochelarii cu protecție la calculator sunt de prisos.
Așadar, atunci când lucrezi la calculator mai mult timp, apare oboseala oculară și senzația de ochi uscați.
Acestea fiind doar semne transmise de ochii tăi că sunt supuși unui “tratament” impropriu.

Ce să faci pentru a stopa  efectele secundare?

1.       O dată la 10 minute efectuează  o pauză de 10 secunde și privește la cea mai mare distanta din cameră.

Ideal ar fi să te uiți pe geam la un corp/obiect viu colorat care îți place. Astfel  vederea ta nu se va deteriora.
2.       Efectuează exercițiul de strângerea ochilor pentru 5 secunde, o dată la 20 minute.
3.       Creează un ambient luminos adecvat atunci când lucrezi la PC. Chiar și în timpul zilei poți folosi o lampă care să lumineze în spatele monitorului.  În acest mod este creat un ambient odihnitor pentru ochii tăi pentru că în mediul de lucru nu va exista doar o singură sursă de lumină, și aceea(cea de la monitor) direct în ochii tăi.
Amintește-ți că majoritatea problemelor de sănătate, chiar și cele de vedere, nu sunt BOLI – sunt doar lipsuri ale alimentației sau ale activităților la care este supus corpul tău.

C. Cu fiecare zi cu care vei amâna sa iți îmbunătățești vederea, aceasta se va deteriora

si ai sa ajungi sa porți ochelari groase ca "fundul de borcan"....
Astfel vei cheltui mai mult timp, mai multa energie si bani ca sa iți corectezi problemele de vedere.
Folosește zilnic următoarele 5 obiceiuri zilnice  pentru a-ti îmbunătăți vederea.
Atunci când folosești aceste obiceiuri renunța temporar la ochelari sau lentile de contact -
pentru minim 30 minute după ce efectuezi aceste obiceiuri.
OBICEIUL #1: "Expune-te la lumina solară"
    Expune-te la soare(lumina naturala) în fiecare dimineață imediat după ce te trezești pentru 5-10 minute.  Acest lucru te va ajuta să ai mai multă energie pentru acea zi. Vei avea energie în acea zi echivalentă unei câni de cafea - căreia îi știm cu toții efectele adverse.

Vitamina D este produsă de organism prin expunere la soare. Vitamina D este stâlpul sănătății tale.
Prin vitamina D calciul, de care are nevoie întregul organism, se fixează mai bine în organism.
Astfel vei avea și ochi mai energizați și mai buni. Te va mai ajuta să nu mai fi atât de sensibil la lumina puternică.

Ca să beneficiezi din plin de energia de la soare folosește ochelarii de soare doar vara între orele 12-14, în medii cu reflecții (zăpadă sau nisip), și atunci când conduci.
OBICEIUL #2: "Clipește cât mai des
Clipește conștient de 10-20 ori la fiecare 5 minute. De fiecare dată când exersezi, clipește din ce în ce mai repede.  Acest obicei ajută la eliberarea tensiunii din ochii tăi și le va permite ochilor tăi să se relaxeze. În momentul în care clipești, doar pleoapa superioară se mișcă, mușchii pleoapelor vor regla glandele lacrimale.
Dacă în timp ce clipești vei începe să lăcrimezi, este foarte bine. Lichidul lacrimal va umezi ochii, ii va hrăni și îi va curata de praful acumulat în timpul zilei.
OBICEIUL #3: "Odihnește-ți ochii"
    Peste 70% din informațiile pe care le captăm zilnic sunt obținute prin ochi. Chiar dacă nu suntem conștienți în majoritatea momentelor ce informații transmit ochii la creier, ochii sunt foarte folosiți.
În momentul în care sesizezi cea mai mică prezentă a oboselii, tine ochii închiși pentru 10-20 de secunde.
Îți recomand ca o dată la 10 minute să ții ochii închiși pentru 10 secunde mai ales daca lucrezi la calculator de mult timp.
Ai să-ți simți ochii mult mai relaxaţi şi mult mai odihniţi dacă îţi vei odihni frecvent ochii.
Poţi acoperi ochii cu palmele dacă lumina din mediul tău este prea puternică. Ochii se odihnesc cel mai bine în întuneric total, ca și atunci când dormi.
Odihnește-ți ochii si ei vor avea grijă să vezi bine.
OBICEIUL #4: "Hrănește-ți organismul cu...apă"
    Apa...cea mai întâlnită substanță de pe pământ are proprietăți vindecătoare pentru întreg organismul uman.
Ochii tăi sunt umpluți cu apă -umoare apoasă- care este responsabilă cu aproximativ 15-20% din capacitatea de refracție a ochiului.
Pentru a păstra rata de refracție a umoarea apoase, în fiecare dimineață când te trezești primul lucru pe care să îl faci este să bei jumătate de litru de apă.
Da... jumătate de litru de apă, pentru că întregul tău organism este însetat după o noapte de somn și trebuie să fie hidratat.

Un factor important este ca globul ocular să fie mereu umed pentru a avea mobilitate de mișcare. Pentru acest lucru sunt responsabile lacrimile.
Îți recomand să îți clătești ochii oricât de des poți, mai ales dimineața și seara, cu apă rece și/sau caldă.
Astfel vei beneficia de beneficiile terapiei cu apă.
 OBICEIUL #5: "Mișcă-ți corpul și ai să vezi bine."
Un studiu efectuat la Universitatea din Columbia, a relevat că efectuarea zilnică a activităților sportive ajută la îmbunătățirea vederii.
Nu trebuie să fii sportiv de performanta, dar efectuarea zilnică a 10-15 minute de mișcare sunt suficiente pentru eliberarea tensiunii din musculatura oculară.

Mișcarea zilnică pentru un minim de 10 minute pe zi reduce tensiunea oculară cu 20%.
Astfel riscul ca problemele de vedere să apară sunt cu 20% mai mici. În felul acesta șansele de apariție a problemelor de ochi sau mai ales a glaucomului sunt mai aproape de nule.
Folosește aceste obiceiuri simple pentru a-ti îmbunătăți vederea alături de cele 2 exerciții.

Ai grijă de ochii tăi.


sursa
http://anatolbasarab.blogspot.ro/2012/02/ai-grija-de-ochii-tai.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com