Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

vineri, 10 ianuarie 2014

SA VEZI PRIN OCHII SUFLETULUI NEMURITOR

De ce esti aici pe Pamânt? Unde vei merge dupa moarte? Ce se va întâmpla cu tine când vei ajunge acolo? Multe carti au fost scrise despre vietile trecute, dar putine despre existenta sufletelor
noastre în asteptarea renasterii - pâna la aceasta lucrare provocatoare lucrare de început.
Când Dr. MICHAEL NEWTON, maestru hipnoterapeut atestat, a început regresia temporala cu clientii sai pentru a accesa amintirile din vietile lor trecute, a facut o descoperire de proportii enorme: ca exista posibilitatea de a „vedea” lumea spiritelor prin ochii mintii subiectilor aflati în stare de hipnoza sau de supraconstienta; si ca subiectii aflati în aceasta stare erau capabili sa-i spuna ce faceau sufletele lor între vietile lor pe Pamânt.

ÎTI este frica de moarte? Te întrebi ce se va întâmpla dupa ce mori? Este oare posibil sa ai un spirit care a venit de altundeva si care se va întoarce acolo dupa ce trupul tau moare sau reprezinta doar o dorinta ascunsa din cauza ca îti este frica?

Constituie un adevarat paradox faptul ca oamenii, singurii dintre toate creaturile de pe Pamânt, trebuie sa-si reprime frica de moarte, pentru a putea trai normal.
Si totusi, instinctul nostru biologic nu ne lasa sa uitam niciodata acest pericol extrem în care se afla fiinta noastra. Pe masura ce înaintam în vârsta, spectrul mortii creste în constiinta noastra. Chiar si persoanele credincioase se tem ca moartea este sfârsitul existentei lor ca persoane. Cea mai mare groaza a noastra fata de moarte ne face sa ne gândim la neantul mortii, care va pune capat tuturor legaturilor cu familia si prietenii. Moartea face ca toate telurile noastre Pamântesti sa para zadarnice.
Daca încetarea functiilor vitale ar fi sfârsitul tuturor lucrurilor care tin de persoana noastra,
atunci viata s-ar dovedi, într-adevar, lipsita de sens.
Totusi, o anume putere din interiorul nostru ne face capabili, pe noi, oamenii, sa ne închipuim o lume de apoi si sa simtim o legatura cu o putere superioara si chiar cu un suflet nemuritor.
Daca chiar avem un suflet, atunci unde se duce acesta dupa moarte? Exista, într-adevar, un fel de paradis plin de spirite inteligente în afara universului nostru fizic? Si cum arata? Ce. facem când ajungem acolo? Exista vreo fiinta suprema care raspunde de acest paradis?
 Aceste întrebari sunt la fel de vechi ca omenirea însasi si vor ramâne înca un mister pentru cei mai multi dintre noi.
Raspunsurile adevarate la taina vietii de apoi ramân, pentru majoritatea oamenilor, încuiate în spatele unei usi spirituale. Acest lucru se întâmpla datorita unei amnezii construite în interior despre identitatea sufletului nostru care, la nivel constient, ajuta la contopirea sufletului cu creierul
uman. În ultimii câtiva ani marele public a auzit despre oameni care au murit pentru un timp si apoi s-au întors sa povesteasca cum au vazut un tunel lung, lumini stralucitoare si chiar cum au avut scurte întâlniri cu spirite prietenoase. Dar nici una dintre aceste relatari scrise în multe carti despre reîncarnare nu a oferit vreodata mai mult decât o privire sumara asupra a tot ceea ce trebuie stiut despre viata de dupa moarte.
Acesta carte este un jurnal intim despre lumea spiritelor. Lucrarea ofera o serie de precedente care dezvaluie în detalii explicite ce se întâmpla cu noi dupa ce viata noastra pe Pamânt s-a sfârsit.
Veti fi purtati dincolo de tunelul spiritual si veti intra în însasi lumea spiritelor, pentru a afla ce li se dezvaluie sufletelor înainte de a se întoarce, în final, pe Pamânt, într-o alta viata.
...
Cunoasterea constienta a vietii sufletului propriu în lumea spiritelor si a istoriei existentei lor fizice pe planete, le ofera acestor persoane un simt mai puternic al directiei si energie pentru viata aceasta.

S (Subiect): "Dumnezeule, nu sunt mort, nu-i asa? Vreau sa spun, trupul meu este mort - pot sa-l vad sub mine - dar plutesc... ma uit în jos si pot sa-mi vad corpul întins pe patul spitalului. 
Toata lumea din jurul meu ma crede mort, dar nu sunt. Vreau sa strig, hei, nu sunt mort cu adevarat! Este incredibil... asistentele îmi pun un cearsaf peste fata... oamenii pe care îi cunosc plâng. 
Ar trebui sa fiu mort, dar traiesc înca! Este ciudat, pentru ca trupul meu este absolut mort în timp ce ma misc deasupra lui. Traiesc!."

...

Multi copii par mult prea destepti pentru varsta lor, precum niste suflete intelepte, dar ce ne creeaza un sentiment de uimire sunt anumite subiecte care apar in coversatia cu acestia, ce par a fi rupte din alta dimensiune
Parintii acestor copii si-au impartasit povestile prin intermediul retelelor de socializare.
Iata cateva marturii uimitoare ce fac referire la vietii anterioare traite de cei mici:
images

“Din ceea mi-a povestit mama mea, cand eram copil, obisnuiam sa-i spun cum am murit intr-un incendiu cu mult timp in urma. Acum, nu-mi amintesc sa-i fi spus vreodata aceste lucruri, dar una dintre cele mai mari temeri personale este ca locuinta in care traiesc sa fie cuprinsa de flacari. Doar sa fiu in preajma unui foc deschis, trezeste in mine sentimente de neexprimat.”


“Sora mea mai in varsta s-a nascut in acelasi an in care mama tatalui meu a murit, bunica mea. Din ceea ce mi-a spus tatal meu, imediat ce sora mea a fost indeajuns de mare incat sa vorbeasca, aceasta i-a spus urmatoarele cuvinte tatalui meu: “Eu sunt mama ta”.


“Intre varsta de 2 si cea de 6 ani, copilul meu imi spunea tot timpul aceeasi downloadpoveste potrivit careia acesta a ales ca eu sa-i fiu mama. Acesta spunea ceva in legatura cu un barbat intr-un costum si despre alegerea unei mame care l-ar fi putut ajuta sa-si indeplineasca misiunea sufleteasca. Nu am avut vreodata cu acesta discutii legate de spiritualitate si nici nu a fost crescut intr-un mediu spiritual sau religios. Felul in care acesta a descris alegerea sa este similara cu mersul la cumparaturi. Acesta se afla intr-o camera luminoasa alaturi de oameni care erau aliniati precum niste papusi si acesta m-a ales pe mine. Barbatul in costum l-a intrebat daca era sigur de alegerea facuta, acesta si-a reafirmat alegerea si apoi s-a nascut. De asemenea, fiul meu a avut o pasiune foarte puternica legata de avioanele militare care dateaza din perioada celui de-al II-lea Razboi Mondial. Acesta le putea indentifica, cunostea partile acestora, in ce regiune erau folosite. Nici in ziua de astazi nu-mi pot explica cum un simplu copil putea detine atat de multe informatii deoarece eu de profesie sunt om de stiinta iar tatal sau este matematician.” download (1)


“Nepotul meu, atunci cand a inceput sa vorbeasca, sa poata comunica in adevaratul sens al cuvantului, i-a spus surorii mele si sotului acesteia ca “este foarte fericit ca i-a ales pe ei”. Acesta a continuat spunandu-le ca inainte de a fi copil, acesta s-a aflat intr-o camera luminoasa unde se aflau foarte multe persoane si si-a ales aceasta mama pentru ca “avea o fata placuta”.


Children playing musical instruments“Cand sora mea era mica, obisnuia sa mearga prin casa cu o fotografie a bunicului meu plangand, in acelasi timp spunand “Mi-e dor de tine Harvey”. Harvey a murit inainte ca eu sa ma nasc. O alta coincidenta neobisnuita este faptul ca sora mea mai mica obisnuia sa spuna, dupa cam spunea mama, lucruri pe care bunica mea Lucy le spunea foarte des.”
...





INFORMATIILE continute în aceasta carte cu privire la existenta sufletelor dupa moartea
fizica reprezinta cea mai semnificativa explicatie pe care am gasit-o de-a lungul întregii mele vieti
la problema sensului vietii noastre. Toti anii mei de cercetari dedicate descoperirii scopului vietii abia daca m-au pregatit pentru momentul în care un subiect aflat sub hipnoza a deschis usa spre o
lume eterna.

Tot ce am aflat, despre cine anume suntem si de unde anume venim, datorez acelora care au venit sa-mi ceara ajutorul. Ei m-au învatat ca un aspect major al misiunii noastre pe Pamânt ca suflete este de a supravietui din punct de vedere mental fiind izolati de adevaratul nostru camin.
Când se afla într-un trup omenesc sufletul este singur. Izolarea relativa a sufletului pe Pamânt în
timpul unei vieti fizice temporare este îngreunata la nivel constient de gândurile conform carora nu mai exista nimic dincolo de aceasta viata. Îndoielile noastre ne fac sa gasim sprijin numai în lumea
fizica pe care o vedem. Cunoasterea stiintifica potrivit careia Pamântul e doar un graunte de nisip al unei plaje galactice, din cadrul unui vast ocean al universului, nu face decât sa accentueze
sentimentul propriei noastre insignifiante.
De ce nici o alta fiinta de pe Pamânt nu este preocupata de viata de dupa moarte? Doar pentru
ca egoul nostru exacerbat nu vrea sa conceapa viata ca fiind vremelnica sau pentru ca fiinta noastra este asociata unei puteri superioare? Oamenii neaga faptul ca orice gând referitor la viata de dupa este o expresie a sperantei. La fel am facut si cu. Cu toate acestea, exista o logica în faptul ca nu am fost creati din întâmplare, numai pentru a supravietui, si ca existam într-un sistem universal care ghideaza transformarile fizice ale Sinelui într-un anumit scop. Cred ca aceasta e vocea sufletelor noastre care ne spune ca avem o personalitate nemuritoare.
Nici una din afirmatiile despre viata de dupa moarte din cazurile mele nu are un fundament stiintific pentru a dovedi afirmatiile subiectilor respectivi. As spera ca acei cititori care considera
materialul prezentat în aceasta carte prea inovator sa retina macar ideea ca ar fi posibil sa aiba o identitate eterna. Daca ei vor retine macar acest lucru, scopul meu a fost atins.
Unul din cele mai problematice aspecte cu care se confrunta toti oamenii ce vor sa creada în ceva mai înalt decât ei însisi este cauzalitatea provenita din imensa doza de negativism din aceasta lume. Exemplul principal dat în sprijinul ideilor acestora îl constituie raul. Când îi întreb pe subiectii mei cum de permite un Dumnezeu iubitor suferinta, observ cu surprindere ca raspunsurile lor nu sunt prea variate. Subiectii cazurilor mele spun ca sufletele noastre sunt create de un Creator care plaseaza starea de pace absoluta în mod deliberat la un nivel greu accesibil, tocmai pentru ca
noi sa ne straduim mai mult sa o atingem.
Învatam din greseli. Absenta trasaturilor pozitive ne arata defectele fundamentale ale naturii noastre. Ceea ce nu este bun ne testeaza, altfel nu am avea nici o motivatie de a îmbunatati lumea prin noi însine si de a ne masura dezvoltarea. Când îi întreb pe subiectii mei despre trasaturile milei si ale mâniei pe care le percepem a fi  expresia de sine a unui suflet-profesor, unii dintre ei raspund
ca numai Creatorul arata anumite atribute în scopuri specifice. De exemplu, daca echivalam raul cu dreptatea si binele cu mila, si daca Dumnezeu ne-ar fi permis sa cunoastem numai mila, n-ar mai fi existat dreptatea.

SURSA




Doctorul Newton a aflat ca procesul de vindecare prin gasirea locului cuiva în lumea spiritelor a fost de departe mai plin de noima pentru clientii sai decât descrierea vietilor anterioare ale acestora pe Pamânt.

Calatoria Sufletelor reprezinta zece ani de cercetari si introspectii, pentru a te ajuta sa întelegi scopul din spatele alegerilor tale în viata, sa constientizezi cum si de ce sufletul tau si sufletele celor pe care-i iubesti traiesc vesnic.
„Aceasta carte remarcabila si dinamica descopera câteva dintre misterele vietii în lumea spiritelor.”
NAPRA Trade Journal
Calatoria Sufletelor este cu adevarat prima noua informatie metafizica aparuta în atâtia ani. Lucrarea este esentiala pentru oricine vrea sa stie ce-l asteapta de cealalta parte.”
Dick Sutphen
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com