Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

vineri, 20 iunie 2014

Dieta în funcție de culoarea alimentelor

De-a lungul timpului, pictorii ne-au oferit imagini pline de culoare cu fructe și legume în diferite ipostaze. 
A venit rândul televiziunilor să o facă, prin intermediul reclamelor sau a filmelor. 
Acum aceste culori te ajută să slăbești - află care ți se potrivește.
Paleta de culori poate reprezenta ceva mai mult decât un stimul pozitiv pentru ochi și evident, mai mult decât un stimul pentru papilele gustative. Fiecare culoare reprezintă un carotenoid diferit, un tip de element fitochimic care nu aduce decât beneficii pentru sănătatea noastră. Ei bine, cu toții știm că legumele și fructele sunt bune pentru a ne menține sănătoși dar, și mai important este că vă putem oferi acum o listă bazată pe culori, și pe efectele acestora asupra sănătății trupului. 

Roșu 
Fructele și legumele roșii precum căpșunile, strugurii roșii, tomatele și sfecla roșie îmbunătățesc circulația sanguină la nivelul inimii și ne protejează de diferite boli degenerative precum Alzheimer, una dintre cele mai întâlnite și mai devastatoare, astfel de boli de care am putea suferi la bătrânețe.

 
Alb 
Fructele și legumele albe sau cu tentă mai deschisă la culoare precum bananele, ceapa sau ciupercile, vor ajuta de asemenea la menținerea sănătăți inimii și a colesterolului bun la un nivel optim. 

 
Verde 
Legumele și fructele verzi precum kiwi, perele, broccoli sau mazărea ne vor ajuta să ne păstrăm oasele și dinții puternici și vor susține de asemenea sănătatea uneia dintre cele mai importante aptitudini: văzul. 

 
Galben 
Fructele și legumele de culoare galbenă sau oranj precum mango, morcovi, ananas sau dovleac vor ajuta la îmbunătățirea sistemului imunatar dar și la menținerea sănătăți inimii și ochilor.

 
Albastru
Albastrul și purpuriul, prezent în mure, vinete, varză, poate fi asociat cu protecția memoriei și păstrarea sănătății la nivelul căilor urinare.

 

Pentru că fiecare carotenoid are de oferit beneficii diferite în funcție de culoarea sa, este bine să variem această paletă multicoloră cât mai mult posibil, pentru a ne asigura că, hrănindu-ne zilnic cu fructe și legume, reușim să acumulăm săptămânal toate elementele pozitive pe care acestea le aduc sănătății noastre. 
Spre exemplu, putem să ne pregătim o salată tropicală din mango, banane și kiwi sau o salată de legume cu spanac, tomate și ciuperci.
 Ne vom folosi întotdeauna de acest ghid al culorilor: cu cât mai vibrantă salata preparată, cu atât mai bogată în vitamine.

Sursa: Lyla.ro  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com