Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

sâmbătă, 13 septembrie 2014

Drumului catre iubirea neconditionata

Eliberarea  proprie
- Ma eliberez de dependenta de siguranta, de dependenta de senzatii si de dependenta de putere, acestea fiind cele care ma fac sa controlez cu forta situatiile din viata mea, deoarece am inteles ca in felul acesta ma indepartez pe mine de cei din jurul meu si de propria mea seninatate.
- Incep sa descopar cum constiinta mea bazata pe dominanta imi creaza realitatea iluzorie a lumii in care traiesc.
- Sunt dispus sa accept oportunitatile – chiar daca poate fi dureros – pe care mi le ofera experientele mele de zi cu zi si recunosc scopul ascuns al acestora, acela de a deveni constient de propriile mele dependente si astfel, voi recunoaste necesitatea de a-mi reprograma propriile mele tipare emotionale incostiente.

Aici si Acum
- Imi amintesc mereu ca tot ceea ce ca am nevoie se afla deja in acest moment, aici si acum, asta in cazul in care nu-mi las constiinta sa fie dominata de cereri si de asteptari bazate pe trecutul mort sau pe viitorul imaginat.
- Imi asum intreaga responsabilitate aici si acum pentru toate experientele prin care trec, deoarece propria mea programare este cea care creeaza faptele mele si cea care influenteaza reactiile celor din jurul meu.
- Ma accept complet aici si acum si traiesc o experienta constienta a tot ceea ce simt, gandesc si spun – inclusiv dependentele mele emotionale – deoarece inteleg ca aceasta este o etapa necesara a dezvoltarii constiintei mele.

Interactiunile cu ceilalti
- Simt compasiune pentru problemele celor din jurul meu, fara a fi prins emotional in situatiile lor dificile, deoarece acestea sunt incercari care au scopul de a-i ajuta sa se dezvolte.
- Sunt deschis cu adevarat fata de toti cei din jurul meu si sunt dispus sa le comunic acestora sentimentele mele cele mai profunde, deoarece ascunderea acestora ma tine blocat in iluzia separarii fata de cei din jurul meu.
- Actionez ca fiinta libera atunci cand sunt centrat si iubitor, dar daca este posibil voi evita sa actionez atunci cand voi fi suparat emotional sau cand sunt lipsit de intelepciunea care curge din iubire si din constiinta extinsa.

Constiinta sensibila
- Imi calmez mereu mintea mea rationala pentru a percepe energiile fine care imi permit sa fuzionez intuitiv cu tot ceea ce se petrece in jurul meu.
- Sunt constient de modul in care imi folosesc cei sapte centrii energetici, simt energia, dragostea si pacea interioara dezvoltandu-se in timp ce ma deschid in fata vietii.
- Percep pe toata lumea, inclusiv pe mine insumi, ca pe o fiinta trezita care se afla aici pentru a-si revendica dreptul sau de a ajunge in planurile superioare ale iubirii si unitatii.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com