Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

sâmbătă, 7 februarie 2015

Cum sa-ti observi gandurile tale

Odata cu trecerea timpului, evolutia noastra pe calea Lui Dumnezeu a devenit nu numai un obicei pe carte il facem cu toata inima dar, si o posibilitate de a atrage in viata noastra multa informatie nepretuita care ne impinge in directia aleasa. Zeitatea dacilor, renumitul Zamolxe, intr-o conexiune pe planul astral cu autorul cartii "Legile lui Zamolxe" Remer Ra, ne relateaza, in volumul numit, etapele care trebuie parcurse de catre noi pentru a putea deveni buni obsevatori ai gandurilor nostrte.

Citam:
"Zamolxe: Trebuie sa intelegi foarte bine ce inseamna a fi un bun observator. Nu poti fi nu bun controlor daca nu esti un bun observator. Un bun observator va sparge rapid blocajele mentale si tiparul, matricea schemelor reactive din semiconstient. Sunt mai multe etape de parcurs in cadrul stadiului de ...................

Prima etapa
este cea a observarii gandurilor asa-zis haotice. Pentru inceput va veti observa aceste ganduri in stare de relaxare profunda. nu trebuie sa va impotriviti acestui flux de ganduri, caci nu veti realiza nimic, decat eventual un surmenaj psihic. faptul ca ele vin aparent haotic, fara a putea avea un control asupra lor, inseamna ca aria de cuprindere a observatorului se afla sub acest flux. Ceea ce genereza aceste fluxuri se afla deci deasupra observatorului. Nu trebuie sa ingrijoreze pe nimeni acest lucru. Pur si simplu observati-va gandurile, imaginile care va vin in minte, dar fara a va impotrivi. Evidentiati apoi doar acele ganduri care au o componenta emotionala mai puternica, indiferent ca este vorba de emotii pozitive sau negative. La inceput nu veti observa componenta emotionala decat asupra anumitor ganduri, dar cu timpul veti deveni un bun observator si le veti sesiza si la alte ganduri. Dupa o oarecare perioada veti observa ca fluxul gandurilor va scadea. Deasemenea, veti observa ca nu vor mai aparea si disparea atat de rapid ca inainte, va fi un fel de incetinire a lor. Cu timpul, aceste ganduri vor fi percepute din ce in ce mai mult ca fiind separate de voi, adica de observator. In acel moment veti interveni doar asupra modului de dispunere al acestor ganduri: in fata, spate, in stanga, dreapta sau sus, jos ori peste tot. Imporatant este ca voi, observatorul lor, sa fiti detasati si delimitati spatial de ele. Ca si cum le-ati observa proiectate pe un ecran. Retineti ca nu trebuie sa va impotriviti aparitiei gandurilor, ci doar veti alege “locul” in care sa se desfasoare. Dupa o alta perioada de timp veti observa ca cele mai multe ganduri nu sunt in timpul prezent, ele defapt sunt ganduri ale trecutului sau ale unui viitor probabil, dar de cele mai multe ori ele sunt din trecut. Odata cu trairea in prezent va veti debarasa si de aceste ganduri. Veti exersa aceasta etapa atat in stare de relaxare profunda, la inceput, iar mai apoi si in stare de veghe, sub asediul unor interferente audio vizuale. Este o etapa care poate sa dureze cateva luni sau chiar mai mult, daca aceste exercitii-observatii nu se efectueaza regulat. Veti depasi aceasta etapa doar cand veti reusi sa fiti un observator centrat al acestor ganduri haotice, deci numai cand le veti privi asemenea unor fenomene periferice.

A doua etapa
este cea a eliminarii componentei emotionale a gandurilor asa-zis haotice. pentru inceput, este recomandabil sa va ganditi la cele mai neplacute, mai deranjante evenimente din viata voastra, cand v-ati simtit penibili, coplesiti de teama, de griji, de singuratate, de probleme. Pas cu pas, veti reusi sa realizati detasarea de aceste evenimente, adica sa le priviti distatnt. Prin infruntarea directa, “privindu-le in fata”, componentele emotionale vor slabi din ce in ce mai mult si veti reusi sa percepeti respectivele probleme doar din punct de vedere informational. Ca si cum ati privi un banal film. Apoi veti explora cele mai adanci temeri ale voastre. Nu va fie teama, priviti-le direct! Incercati sa distingeti aspectul informational din spatele acestor temeri. Veti descoperi pas cu pas ca sunt generatoarele unora dintre gandurile, imaginile pe care le aveti. Multe ganduri asa-zis haotice erau generate de catre aceste temeri prin fenemenul de rezonanta. Dupa o alta perioada de fina observatie veti distinge si gandurile, imaginile, ce rezoneaza cu aceste temeri. Nu trebuie sa le confundati cu blocajele mentale. Cu timpul, veti observa ca aceste ganduri vin si pleaca, dar nu haotic, ci conform unor scheme generatoare. Ca sa reusiti sa percepeti cat mai bine aceste scheme generatoare trebuie sa egalizati campul de forta al observatorului cu campul de forta al acestor scheme generatoare de ganduri. Acest lucru se face deci prin eliminarea componentei emotionle. Practic, campul de forta al observatorului este campul de forta la constientului. Acest camp de forta are doua componente: gradul de perceptie si atentia. Gradul de perceptie este determinat de volumul informational si schemele procesuale informationale, iar atentia in principal de capacitatea de detasare. Dupa o perioada de timp, mai scurta sau mai lunga- acest lucru depinde de zestrea karmica a corpului spiritual al fiecaruia -veti reusi sa distingeti doua mari “organisme” generatoare de ganduri, de imagini. Primul este cel alcatuit de structurile psiho-informationale reactive – deci zona semiconstientului, al ego-ului si al influentelor instinctelor primare -, iar al doile este dat de zona inconstientului.”

A treia etapa
este pe de-o parte cea a ridicarii cosntientului deasupra schemelor psiho-informationale reactive si pe de alta parte este etapa explorarii zonei inconstientului. Daca in primul caz schemele psiho-informationale reactive pot fi rezolvate prin lucruri cu informatia sub toate aspectele, in al doilea caz aveti de-a face cu energii emotionale asa-zis refulate, ascunse. In aceasta zona procesele psiho-informationale nu sunt compacte, inchise ci formeaza structuri deschise. Inconstientul continua aceste procese intrerupte si refulate incercand sa modeleze posibilitatile de asociere ale energiei emotionale impulsive cu alte constructii informationale, iesind la suprafata, adica in zona constientului, pentru a se reintegra proceselor direct perceptibile. Nu este de ajuns sa infruntati, sa “priviti in fata” aceste energii si sa le eliminati componentele emotionale, caci o parte din aceste energii s-au refulat in zona inconstientului ca potentiale forme de descarcare energetica.

surse
http://remerra.blogspot.ro/p/pag1.html
http://puterea-mintii.ro/cum-sa-fii-un-bun-observator-al-gandurilor-tale/


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com