Una dintre metodele perverse de
manipulare ale celor care vor să controleze destinul omenirii este acela
de a prezenta unele frânturi de adevăr în legătură cu o descoperire
senzaţională, astfel încât opinia publică să nu poată spune că nu a fost
informată; ceea ce este însă cel mai important în legătură cu
descoperirea respectivă va rămâne foarte bine tăinuit şi la adapost de
cunoaşterea publică.
În anul 2008 a fost descoperit un sistem
complex de încăperi şi tuneluri sub Marea Piramidă din Egipt. De notat
că acel complex subteran reprezintă cu totul altceva decât Serapeum-ul
descoperit în decembrie 2012, în subsolul platoului Gizeh de lângă
Cairo, ce include uriaşe cutii goale din piatră, realizate printr-o
uimitoare tehnologie, greu accesibilă chiar şi în zilele noastre.
Ceea
ce s-a descoperit în 2008 este însă altceva, despre care oficialii
responsabili cu cenzura nu doresc să vorbească aproape deloc. Acele mari
încăperi subterane par să ascundă ceva despre care autorităţile
egiptene refuza să dea orice declaraţie. Putem corela acest fapt cu ceea
ce a spus Michael Horn, reprezentantul
celebrului Billy Meier în
America: pleiadienii i-au transmis lui Meier că sub Marea Piramidă din
Egipt există depozitată o navă spaţială extraterestră. Faimosul Edgar
Cayce a vorbit şi el despre acelaşi lucru cu câteva decenii mai devreme,
afirmând că piramidele şi subsolul lor ascund realităţi tulburătoare,
ce vor fi descoperite la momentul potrivit.
Se pare că cel puţin unul
dintre aceste momente a venit, dar în stilul binecunoscut al cenzurii
şi secretizării informaţiei, „liderii” actuali nu consideră că omenirea
ar trebui să aibă acces la
asemenea cunoştinţe. Informaţiile provenite
de la pleiadieni (prin intermediul lui Billy Meier, în anii ’70) şi cele
de la Edgar Cayce (în anii ’40) explică de ce există această furibundă
interdicţie de revelare a adevărului, ori de continuare a explorării şi a
cercetărilor.
Cel însărcinat cu administrarea complexului
arhitectonic de la Gizeh (Cairo) şi cel care avea autoritatea de a da
autorizare pentru cercetările arheologice din acea zonă, binecunoscutul
Zahi Hawass, a menţinut mulţi ani cu o mână de fier secretele
arheologice ale piramidelor şi pe cele ale Sfinxului. Poate că Hawass a
fost ameninţat, ori poate chiar întreaga lui familie a fost ameninţată
în legătură cu divulgarea secretelor antice din acea zonă, mai ales că
Egiptul a trecut în ultimul an şi jumătate prin convulsii majore ale
societăţii sale. La fel de bine am putea presupune că el a fost plătit
regeşte pentru a menţine o tăcere deplină şi a bloca orice informaţie,
însă nu putem şti aceasta în mod sigur. Se pare totuşi că el a avut
nişte motive foarte puternice pentru care a reacţionat într-un mod
straniu pe site-ul său oficial, după descoperirea din 2008, după cum se
poate citi în imaginea de mai jos:
Zahi Hawass avea deplină cunoştinţă de
descoperirea epocală făcută sub piramide; atunci, pentru ce să nege cu
vehemenţă acest lucru? O posibilă variantă ar fi ca el a încercat să
ascundă în acest fel ceea ce a fost descoperit acolo sau măcar să
diminueze interesul faţă de acea descoperire.
Pentru Hawass,
problemele în această chestiune au început atunci când pe rol a intrat
şi arheologul şi cercetătorul american Andrew Collins. Hawass negase
deja existenţa unei reţele de tunele care conducea către platoul Gizeh,
în ciuda faptului că Andrew Collins şi Nigel Skinner Simpson
descoperiseră intrarea în acest
complex subteran utilizând notele
preţioase rămase de la alţi doi cercetători, Henry Salt şi Giovani
Caviglia, care au explorat situl în urmă cu 200 de ani.
Cercetările lui Andrew Collins sunt
sponsorizate de către organizaţia înfiinţată de Edgar Cayce: Association
for Research and Enlightement (ARE); inspirat, arheologul a descoperit
intrarea în reţeaua de încăperi şi tuneluri subterane pornind de la o
fisură neînsemnată în pământ, aflată în spatele unui aparent mormânt, la
vest de cele trei piramide de pe platou. Intrarea respectivă a fost
căutată fără încetare de arheologi timp de 200
de ani, fără ca nimeni să
o găsească până în anul 2008. Controversele au luat amploare datorită
faptului că Andrew Collins susţinea importanța tunelurilor în corelaţie
cu constelaţia Lebedei, în timp ce Zahi Hawass „pedala” pe ceea ce ştia
el mai bine: denigrarea şi negarea unei astfel de descoperiri.
Profitând
de autoritatea pe care o avea, Hawass a dat ordin ca intrarea
principală din acel „mormânt” să fie blocată; el a trimis mai apoi
excavatoarele şi a prezentat un infam documentar prin care se străduia
să arate lumii întregi că în realitate acele tuneluri nu prezintă niciun
interes. Din fericire, alţi fervenţi cercetători și arheologi, cum ar
fi Richard Gabriel, au avut ocazia să pătrundă de mai multe ori în
misteriosul sistem de tuneluri, adunând dovezi nepreţuite ce aruncă o
lumină clară asupra originilor sale şi asupra adevăratului motiv pentru
care Hawass şi alţii doresc cu orice chip să ţină secretă pentru omenire
această descoperire extraordinară.
Tunelurile subterane sunt puternic
erodate de apă, deoarece cu multe mii de ani în urma acea zonă era
acoperită de mare; odată ce aceasta s-a retras, pasajele subterane au
constituit cai foarte bune pentru scurgerea apei, ceea ce a dus la
eroziuni masive.
Este important de ştiut că înăuntrul primei camere
(de recepţie), care este naturală, se află plasată o rocă de dimensiuni
mari, care blochează o mare parte din intrare.
Pentru o mai bună orientare putem lua ca ghid schema de mai jos:
În partea stângă se observă nivelul
solului, care a fost săpat (liniile cu negru). Liniile cu roşu indică
încăperile din subteran. În partea din dreapta-sus a schemei, în
imaginea din stânga sunt indicate nişte semne şi acestea conduc la
sistemul de tuneluri reprezentat în imaginea din dreapta a schemei.
Ce
altceva se mai ştie despre camerele săpate în piatră, care mai apoi se
extind în sistemul natural de încăperi şi tuneluri? Legendele şi unele
afirmaţii ale unor mari clarvăzători ne indică faptul că în acea zonă se
afla un sistem subteran vast de încăperi şi tuneluri, care ar conţine
artefacte
extraordinare ale unei civilizaţii foarte avansate, dar demult
apuse. De pildă, Edgar Cayce vorbeşte despre aceasta, indicând faptul
că sistemul de tuneluri se extinde chiar până sub oraş.
Se pare că
reţeaua de tuneluri, puţuri şi încăperi este foarte complicată şi
adâncă; localnicii, care au explorat îndelung acea reţea subterană cu
mulţi ani înainte ca ea să fie blocată de către autorităţile egiptene,
au povestit că acolo şi-au pierdut chiar viaţa unii dintre ei, care au
alunecat în crevase adânci. Multe dintre puţurile cele mai importante
sunt colmatate, astfel încât accesul este deocamdată foarte dificil.
Totuşi,
cu ajutorul unui radar specializat, s-a identificat cu claritate
această reţea complexă subterană din preajma piramidelor. Autorităţile
egiptene au acţionat în acest sens şi au obţinut datele cele mai
importante despre ceea ce se afla în profunzimile acestei reţele
complexe de puţuri şi încăperi subterane.
Pasajul principal duce la o
adâncime de aproximativ 115 metri. În acel punct există o intrare care a
fost forţată, având un diametru de cel mult 1,5 metri. Acel pasaj a
fost numit „tunelul ca un tub”. Acest tunel este blocat la rândul lui
după aproximativ 6-7 metri, însă Richard Gabriel şi echipa sa a
prezentat fotografii prin care a dovedit că blocajul acelui pasaj
important a fost făcut din partea opusă a „tunelului ca un tub”.
Mai ales la punctul NC2, localnicii sunt
foarte speriaţi în legătură cu pătrunderea în reţeaua subterană din
cauza lui Hanash, „şarpele care păzeşte intrarea”. Există însă și un alt
spirit-șarpe, numit Agathodaimon, care stăpâneşte asupra lumilor
superioare şi a celor inferioare.
La acel stadiu de dezvoltare a
săpăturilor şi de investigare a reţelei de tuneluri, trecerea prin
„tunelul ca un tub” a fost asemanata de Andrew Collins cu trecerea prin
corpul unui şarpe, pentru a ajunge la ceea ce se află dincolo de acesta.
Următoarea imagine prezintă intrarea forţată în „tunelul ca un tub”. Pe
partea dreaptă a intrării se pot observa urme de ghips, care au forma
unor „coaste”, întocmai precum acel tunel ar fi fost corpul unui şarpe.
Mai departe în prelungirea tunelului
există pe pereţii acestuia anumite picturi, a căror importanță o vom
sublinia în cele ce urmează.
Putem face de asemenea o paralelă cu
alte reţele de tuneluri subterane, care există în alte zone ale lumii.
De au fost ele construite? În ce scop?
În partea stângă a imaginii de mai
sus putem observa intrarea de la nivelul solului către platforma finală
de unde se poate vedea intrarea în sistemul de încăperi şi tuneluri (în
partea dreaptă a
imaginii de mai sus). Zahi Hawass a blocat exact
această intrare principală. Dacă aceatsa reţea de tuneluri subterane nu
avea nicio importanţă şi nicio relevanţă pentru cercetători, atunci de
ce s-a mai chinuit să o blocheze, interzicând accesul în ea? Complexul
subteran de puţuri şi tuneluri a fost disponibil cercetării de către
localnici timp de mii de ani; de ce Zahi Hawass s-a hotărât să blocheze
accesul tocmai acum, când echipa de arheologi americani a intrat în
profunzimea sistemului de caverne si tuneluri? Hawass a justificat
actul
lui prin aceea că apără în acest fel interiorul reţelei subterane de
abuzuri sau alte stricăciuni. Însă fotografiile luate de către echipa de
cercetători americani înainte şi după blocarea intrării demonstrează că
Zahi Hawass a procedat în acest fel pentru a ascunde faptul că reţeaua
subterană fusese deja jefuită de ceea ce ea conţinea, însă nu atât de
mult încât să se piardă alte informaţii mult mai preţioase.
Culoarea
rocii, acoperită de excremente de liliac, de felurite alte deşeuri şi de
vandalismul oamenilor de-a lungul sutelor şi miilor de ani acoperă
pentru ochiul neexperimentat anumite elemente foarte importante. Aparent
întâmplător, echipă americană a descoperit însă prin analiza digitală
că în realitate pereţii cavernelor erau acoperiţi cu imagini ce au fost
pictate iniţial cu mii şi mii de ani înainte.
Pentru aceasta a fost nevoie de
utilizarea anumitor tehnici digitale speciale pentru a le revela. Ceea
ce este foarte important e că aceste imagini nu sunt deloc asemănătoare
cu desenele rupestre ce au fost găsite de obicei în felurite peşteri în
alte zone ale globului. Ele reprezintă adevărate fresce, desene murale
şi chiar scene reprezentate tridimensional ale unui număr foarte mare de
animale, multe dintre acele specii fiind dispărute în prezent.
Imaginile pictate pe pereţii din rocă înfăţişează de asemenea mixaje ale
unor construcţii cu peisaje naturale, incluzând structuri, aparate şi
clădiri complexe.
În aceste reprezentări predomină scene ale unei
vegetaţii luxuriante, specifice junglei. Cei care au pictat imaginile
originale au folosit apoi o altă tehnică, ce se aseamănă cu cea a
imaginilor fractale, prin care corpul şi trăsăturile unor animale mai
mari sunt umplute la rândul lor cu imagini din ce în ce mai mici, până
când întregul ansamblu este realizat ca o imagine magică ce aşteaptă să
fie descifrată. Această sarcină a fost foarte dificilă, deoarece
privirea trebuia să dezvolte acea capacitate de a vedea în profunzimea
suprafeţei, orientându-se asupra punctului focal ce corespundea
imaginilor principale. Dacă aceasta nu se petrece, este uşor să te
înşeli examinând miile de imagini mai mici, deoarece în acest fel se
pierde din vedere imaginea principală.
Imaginea din stânga reprezintă
rezultatul final al unei astfel de munci intense, în timp ce imaginea
din dreapta necesită încă multe ore de analiza digitală. Aspectul foarte
interesant este ca desenele au fost realizate cu o aşa măiestrie, încât
o privire superficială nu îşi poate da seama că liniile lor, uneori
orientate în direcţii suprarealiste, indica de fapt un pasaj sau o
direcţie către ceva care este ascuns.
S-a descoperit astfel un desen
ce indică spre o cameră din adânc. S-a săpat în acel loc şi s-a găsit
un puţ ascuns. În zona NC2, picturile din tunel (prezentate în imaginea
de mai jos) par să indice în mod destul de clar direcţia care trebuie
urmată. Nu există niciun dubiu acum că acele desene din zona NC2 indica
exact intrarea blocată spre subteran de către autorităţile egiptene.
Din cele ce au fost constate, se poate
deduce într-o primă evaluare, că sistemul complex de caverne şi tuneluri
a fost folosit de populaţia acelor vremuri pentru a se adăposti,
probabil de anumite calamităţi naturale, cum ar fi inundaţii
catastrofale. De aceea, poate că aceste camere ascunse adânc în pământ
constituie chiar depozitul cunoştinţelor acumulate de acea civilizaţie,
care nu are nimic în comun cu vremurile faronilor, fiind cu mult mai
veche. Este prin urmare firesc ca oamenii de atunci să urmărească să-şi
ascundă cât mai bine aceste achiziţii, pentru că ele să nu fie găsite cu
uşurinţă. Poate că, de asemenea, acele încăperi secrete ascund chiar
mistere si artefacte uluitoare ce așteaptă să fie descoperite.
Acum, ca
dr. Zahi Hawass nu mai este custodele complexului arthitectural de pe
platoul Gizeh din Cairo, putem spera la aceasta cât de curand, deși
situația politică din Egipt este foarte tensionată, iar siguranța
oamenilor pusă mereu sub semnul întrebării...
sursa
http://www.edituradaksha.ro/articles/view/uluitorul-sistem-de-incaperi-descoperit-sub-marea-piramida-din-egipt-cenzura-totala-a-autoritatilor-in-legatura-cu-ceea-ce-se-presupune-ca-s-a-gasit-in-acel-loc-a183
http://www.viewzone.com/pyramidcavesx.html
Singura hrană spirituală este cunoaşterea.
Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!
Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:
FRÃŢIA INIMII.
Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple.
Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine.
Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat.
Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.