Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

miercuri, 22 februarie 2012

“ Nu astepta de la lideri. Fa-o singur, de la om la om.” - Maica Teresa

  • 1. Maica TERESA In propriile ei cuvinte “ Nu astepta de la lideri. Fa-o singur, de la om la om.” Maica Teresa ne-a aratat prin exemplul ei ce merita cu adevarat “trait”, Evanghelia.
  • 2. “ Cred ca lumea aceasta este cu susul in jos, si are atata suferinta pentru ca este atat de putina dragoste in case si in viata de familie. Nu avem timp pentru copii nostri, nu avem timp sa ne bucuram unii de altii” “ Dragostea incepe in casa, dragostea traieste in case, de aceea este atata suferinta si nefericire in lumea de astazi... Fiecare este astazi intro goana teribila, stresati pentru planuri marete, bogatii mari, asa ca parintii au asa de putin timp pentru copii lor. Parinti au putin timp unul pentru altul si de aici se pierde pacea in lume.”
  • 3. “ Il vad pe Dumnezeu in fiecare fiinta. Cand am ingrijit ranile leprosilor, m-am simtit de ca si cum as fi ingrijit de Domnul insusi. Nu este asta o experienta extraodinara? -- 1974 interview. In povara “ Cand am vazut risipa de aici, am fost manioasa in mine insumi. Nu ma las dusa in manie de obicei. Dar dupa ce vezi Etiopia, vei intelege ca este ceva ce poti ajuta aici." -- Washington 1984.
  • 4. “ Cea mai teribila povara este singuratatea si sentimentul ca nu esti iubit.” “ Cea mai mare boala astazi nu este lepra sau tuberculoza, ci mai degraba simtamatul ca nu esti dorit.” “ In lume este mai multa foame pentru dragoste si apreciere decat pentru paine.” “ Noi ne gandim adesea ca nevoia cea mai mare este pentru hrana, imbracaminte si locuinta. Dar de fapt cea mai mare lipsa este ca nu sunt iubiti, doriti sau ingrijiti de cineva. Noi trebuie sa incepem in propriile noastre case sa remediem acest lucru.”
  • 5. In razboi “ Nu am mai fost inainte in razboi dar acum am vazut femei murind. M-am intrebat ce simt ei cand fac asa ceva?' Nu am inteles asta. Ei cheama Copii lui Dumnezeu. De ce fac asta? Nu am inteles." “ Va rog alegeti o cale a pacii. ... In curand se vor imparti intre invinsi si invingatori, dar noi toti ceilalti vom fi inspaimantati. Niciodata nu pot justifica suferinta, durerea si pierderea de vieti omenesti pe care le-au provocat prin armele lor." -- Scrisoare catre presedintele Bush si Saddam Husein, January 1991. -- Beirut 1982, lupta intre armatele israeliene si palestiniene
  • 6. Avort Avortul “este o crima in pantece.. Copilul este un dar de la Dumnezeu. Daca nu il vreti, datimi-l mie." “ Cel mai bine poti distruge pacea prin avorturi, pentru ca daca o mama isi ucide propriul ei copil, ce diferenta este daca ma ucizi tu pe mine sau eu pe tine? Nu este nici una .” “ Este saracia un motiv pentru care copii trebuie sa moara? Sau vrei sa traiesti tu asa cum vrei?.”
  • 7. “ Intr’o zi am visat ca am ajuns in Cer. Si Sf Petru mi-a spus: dute inapoi pe pamant, pentru ca aici sus nu sunt crize asa ca acolo.'" -- Quoted as telling Prince Michael of Greece in 1996. In viata ei “ Cand facem un bine, ne simtim ca o picatura dintr’un ocean. Dar oceanul este mai mic pentru ca a pierdut o picatura .” “ Minuni in lume nu sunt lucrurile pe care le facem, ci acelea pe care suntem fericiti ca sa le facem.”
  • 8. In dragoste “ Daca judeci oamenii nu mai ai timp sa ii iubesti.” “ Am incercat sa dau oamenilor saraci din dragoste, ceea ce oamenii bogati primesc pe bani. Nu, nu am atins leprosii pentru mii de dolari; da i-am slujit din dragoste pentru Dumnezeu” “ Am gasit un paradox, daca iubesti pe cineva inainte sa fie ranit, poate sa nu mai fie ranit, ci doar iubit.” “ Nu stiu exact cum va fi in Cer, dar sunt sigura ca atunci cand vom fi in fata lui Dumnezeu, El nu ne va intreba: Ce fapte bune ai facut cand traiai in viata?, inainte sa ne intrebe: Cata dragoste ai pus in ceea ce ai facut?”
  • 9. “ Sa nu fi dorit, iubit, ingrijit si sa fii uitat de toti, cred ca aceasta provoaca o lipsa, mai mare decat lipsa de mancare.” “ Sa nu crezi ca dragostea pentru a fi autentica trebuie sa fie extraordinara. Ceea ce avem nevoie este sa iubim neobosit.” De cate ori zambesti fata de cineva, este un act de dragoste, un dar pentru persoana aceea, un lucru minunat. Dumnezeu lucreaza printr’un astfel de lant al dragostei.
  • 10. “ Fii credincios in lucrurile mici pentru ca in ele sta puterea vietii tale.” “ Fiecare din ei este Iisus in incapacitate.” “ Sunt o mica pana in mana unui Dumnezseu care scrie omenirii o scrisoare de dragoste.” “ Nu ma rog pentru succes, ma rog pentru credinciosie.” “ Stiu ca Dumnezeu nu imi va da totul, nu as putea cuprinde. Nu este pentru ca nu ar avea incredere in mine.” Slujind Domnului
  • 11. “ In aceasta viata nu putem face lucruri mari. Putem face doar lucruri mici cu o dragoste mare.” “ Multi oameni incurca munca lor cu vocatia lor. Vocatia noastra este sa iubim pe Iisus.” “ Iubite Domn, fama sa apreciez demnitatea si vocatia care inseamna multe responsabilitati. Sa nu imi permit niciodata sa fiu dizgratioasa, daruind cu raceala, fara bunatate sau rabdare.” “ Trebuie sa mergem mai departe de cuvinte; a predica despre un lucru nu inseamna a face acel lucru. De ce faceti asta? Ia o matura si matura o casa. Ai vorbit destul.”
  • 12. “ Cuvintele care nu aduc lumina lui Hristos aduc intunericul.” “ Hai sa nu fim multumiti sa dam doar bani. Banii nu sunt suficienti, banii pot fi dati, dar este nevoie de inima ta pentru a fi dati cu dragoste. Deci raspandeste dragoste oriunde te duci.” “ Avem nevoie sa il gasim pe Dumnezeu, dar El nu poate fi gasit in zgomot si agitatie. Dumnezeu este prietenul tacerii. Priveste natra, copacii, florile, iarba cum creste in tacere; priveste stelele, luna si soarele cum se misca in tacere... Noi avem nevoie de tacere pentru a putea atinge sufletele.”
  • 13. “ La sfarsitul vietii noastre, nu vom fi judecati dupa cat de multe diplome am primit, dupa cat de multi bani am facut sau sau cate lucruri marete am facut. Noi vom fi judecati de: “Am fost flamand si nu mi-ai dat sa mananc”. “Am fost bolnav si nu ai venit pe la mine”. “Am fost in strada si nu m-ai primit in casa”
  • 14. Daca nu ai primit pe Iisus in inima ta inca, poti sa o faci acum repetand aceasta mica rugaciune: “ Doamne Iisuse, cred ca tu esti Fiul lui Dumnezeu si Salvatorul meu. Am nevoie de dragostea ta sa ma curateasca de greselile si faptele mele rele.Am nevoie de lumina ta sa ma conduca prin intuneric. Am nevoie de pacea Ta ca sa imi linistesc inima. Iti deschid acum usa inimii mele si te invita sa vi in viata mea si sa imi dai viata vesnica. Amin” “ Iisus este Dumnezseul meu. Iisus este sotul meu. Iisus este viata mea. Iisus este singura mea iubire. Iisus este tot ce am.”
  • 15. “ Daca vrem ca mesajul dragostei sa fie auzit, trebuie spus altora. Ca sa tii o lampa arzand, trebuie sa ii pui ulei” 
  •  PLEASE PASS THIS MESSAGE ON TO OTHERS! 



Maica Tereza, nascuta Agnes Gonxhe Bojaxhiu, a fost o calugarita albaneza de religie romano-catolica ce a obtinut cetatenie indiana si a fondat ordinul Misionarii Caritatii in Calcutta in 1950.
La 12 ani, era convinsa de vocatia sa religioasa, iar la 18 ani a plecat de acasa, urmand ordinul Surorilor din Loreto, ca misionar.
In 1979 a primit Premiul Nobel pentru Pace. Pana in 2007, ordinul Misionarii Caritatii cuprindea aproximativ 450 de calugari si 5000 de calugarite in toata lumea, ocupandu-se de peste 600 de misiuni, scoli si adaposturi in 120 de tari.
In 1997, Maica Tereza a incetat din viata, fiind beatificata in 2003 de catre Biserica Catolica.


“Nu uita niciodată că pielea se încreţeşte, părul încărunţeşte, iar zilele se adună în ani…
Dar ce e mai important se conservă; forţa şi determinarea ta nu au vârstă.
Spiritul tău e cel care îndepărtează pânzele de păianjen…
Dincolo de orice punct de sosire e unul de plecare.
Dincolo de orice reuşită e o altă încercare.
Cât timp trăieşti, simte-te viu.
Dacă ţi-e dor de ce făceai, fă-o din nou.
Nu te pierde printre fotografii îngălbenite de timp …
Mergi mai departe atunci când toţi se aşteaptă să renunţi.
Nu lăsa să se tocească tăria pe care o ai în tine.
Fă astfel ca în loc de milă, să impui respect.
Când nu mai poţi să alergi, ia-o la trap.
Când nu poţi nici asta, ia-o la pas.
Când nu poţi să mergi, ia bastonul.
Însa nu te opri niciodată.”

(Maica Tereza)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com