Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

miercuri, 13 februarie 2013

Pentru că n-a fost atins de "îngerul uitării" la naştere - Flavio, un copil cunoaşte misterele vieţii




Senzaţionalele dezvăluiri ale tânărului Flavio, un copil ce cunoaşte misterele vieţii, pentru că n-a fost atins de "îngerul uitării" la naştere.


Unul dintre cele mai ciudate cazuri din lume referitoare la reîncarnare îl are ca protagonist pe tânărul argentinian Flavio M. Cabobianco. La frageda vârstă de 3 ani, acesta vorbea deja despre Dumnezeu, viaţă, soartă şi altele legate de spirit. În cartea publicată de părinţii săi şi de el, când avea 11 ani, intitulată "Vin din soare", se pot găsi desene despre construcţia universului, despre relaţia dintre materie şi antimaterie, despre existenţa spaţiului şi a timpului, despre existenţa sufletului şi a acţiunii sale, despre energia planetelor sistemului nostru solar, despre diferitele locuri din lumea cealaltă şi încă multe altele.
La întrebarea tatălui său cum de este posibil să-şi amintească totul, Flavio a răspuns că înainte de naştere sufletele ştiu totul, întrucât sunt conştiente de adevărurile divine, însă în momentul naşterii îngerul uitării îi sărută pe buze şi prin aceasta îi sigilează.
Referindu-se la el însuşi, Flavio i-a povestit tatălui său că atunci când a venit la el îngerul uitării el a fost foarte atent, şi-a întors capul într-o parte, astfel că îngerul l-a atins doar foarte puţin. Aceasta este explicaţia că-şi poate aminti aproape totul de pe lumea cealaltă.
Din timpul de dinaintea naşterii sale, Flavio relatează următoarele:
„Îmi amintesc mai bine de timpul de dinaintea naşterii mele decât de primii trei ani ai vieţii mele. Viaţa mea prenatală o privesc din toate punctele de vedere. Viziunea mea nu are graniţe, deoarece eu nu văd cu ochii mei fizici. Sunt pentru prima dată pe această planetă atât de compactă. Am fost pregătit pentru alte planete, unde puteam să exersez încarnarea. Aceasta a fost ca şi când înveţi scrierea în aer fără a avea creion. Însă aceasta de aici este cu totul altfel, foarte ciudată; am un corp fizic. Putinele principii pe care le aduc cu mine pentru a putea exista aici sunt: Da şi Nu, timp şi spaţiu. Aceasta de aici este lumea contradicţiilor [...] îmi amintesc de sute de globuri luminoase; tot ce este viu este un glob care luminează. Unele dintre acestea îmi pot fi de folos pentru a mă descurca pe această planetă dificilă. Văd două mame pe care le-aş putea lua în consideraţie, una cu un puternic Eu, cealaltă cu o structură mai fină, prin urmare cea adevărată. Această a doua mamă are legătură cu un glob care luminează foarte puternic [...] Ele mă cresc, deoarece sunt legate prin iubire. Ele vor fi părinţii mei. Ştiu că trebuie să plec şi mă simt atras de ele din ce în ce mai mult. Apoi văd un tunel care este luminat, de jur împrejur este o atmosferă sumbră. Când intru mă simt foarte stingherit, de parcă sunt întemniţat."
La vârsta de opt ani, el a adăugat :
"Când am scris" Eu vin din Soare ", eram foarte tânăr și știam câteva cuvinte. Vreau să precizez că Soarele nu este de natură fizică, ci spirituală . Înainte de a ajunge pe Pământ am fost la această sursă de lumină.. pentru intrarea în planul fizic.
Nu numai c
ă am venit din Soare, dar toți copiii născuți acum, și toți cei care simt transformarea spirituală, aveți o legatură cu lumina. "
 
Flavio - Tată, îmi amintesc mereu gluma pe care mi-ai spus-o în mașină.
Tata - Ce glumă?
Flavio - Gluma despre omul care este inundat, pe acoperișul casei sale. Apa se ridică și vine să-l caute o barca. El spune: - Nu, mulțumesc, eu nu vin. Dumnezeu mă va ajuta.
Apa este în creștere. Vine o
șalupă a poliției și spune:
- Haide, omule, te vei îneca. Răspunsul: - Nu, mulțumesc, nu o voi face. Dumnezeu mă va ajuta.  

În cele din urmă,  apa ajunge la tavan, și vine un elicopter. El nu vrea plece spunând: - Dumnezeu mă va ajuta
Apoi apa se ridica și omul moare
Sufletul iese din trup, și atunci când el se întâlnește cu Dumnezeu Il intreabă - De ce nu m-ai ajutat? Dumnezeu a răspuns: - Desigur, te-am ajutat! Ți-am trimis o barcă, o șalupă și un elicopter
Știi mă gândeam la glumă.
Tata - La ce te gândeai?
Flavio - Gluma asta este foarte util
ă pentru ca oamenii să înțeleagă ceva.   
Uneori așteptă miracole, se așteaptă ca Dumnezeu să schimbe legile fizicii pentru a le arăta puterea Lui.  
Acel om a fost un prost, neștiind că Dumnezeu are întotdeauna răspunsuri.
 Dacă vreți ajutor în fizic, în fizic trimite, trebuie doar să știi să vezi.  
Atunci când o persoană se simte ca Dumnezeu, nu are nevoie de Dumnezeu pentru a face minuni.

Mama - Esti trist. La ce te gândești?
Flavio (melancolic) - Mi-e dor de Almin al meu ... Alman a mea ... Ciudat de unde vin eu ...
Mamă - Cine sunt Almin și Alman?
Flavio - Ele sunt două cuvinte care mi-au venit în minte, cred că există. Sufletele Almin sunt un grup de suflete cu aceeași vibrație.
Sunt polaritati diferite și totusi sunt împreună într-un "cuib de suflete." Sunt în afara universului cunoscut. Unele suflete dintre Almin se pregatesc pentru a începe un drum lung pentru intrarea in univers, care trece prin Soare și să ajungă în cele din urmă pe Pământ.
Cred că eu
și Aida suntem aceleași Almin , deci cred că am înțeles-o.

Mamă - C
iudat?
Flavio - Nu,
nu este ciudat. Pentru ca suntem ființe ale aceleiași Almin suntem în legătură, deși nu suntem împreună în planul fizic. 




sursa
http://www.creandoturealidad.org/vengo-del-sol/
http://www.lovendal.net/wp52/senzationalele-dezvaluiri-ale-tanarului-flavio-un-copil-ce-cunoaste-misterele-vietii-pentru-ca-n-a-fost-atins-de-ingerul-uitarii-la-nastere/

COMO REGALO   "33 TEXTOS DIGITALES"
PARA ILUSTRARTE, CRECER, y AYUDARTE a DESPERTAR A UNA “NUEVA REALIDAD INTERIOR”.
(Texte in limba spaniola)
(pentru Iluminare, crestere și de a ajuta pentru a trezi o "noua realitate din interior." )
1- El-corazon-energetico-james-wingmakers.pdf
2- Tierra-Claves vivientes.doc
3- La Nueva Tierra - LIBRO 1 y2-Sartorius L & M -.doc
4- defendámonos-de-los-dioses-freixedo-salvador-.pdf
5- ElPrismadeLira.pdf
6- retorno de los brujos.pdf
7- Las-Kronicas-del-Fenix.pdf
8- La-cuarta-dimension-Bob-Frissell.doc
9- ADN-LaHistoriadel.doc
10- Caminar_sobre_las_aguas.doc
11- El-Poder-Del-Pensamiento-Positivo.pdf
12- Medicos-Del-Cielo-Medicos-de-La-Tierra-Lebrun-Maguy.doc
13- Curso sobre la RADIESTESIA.doc
14- Wayne Dyer - Construye Tu Destino.doc
15- Visualización Creativa - Shakti Gawain.doc
16- Vision Solar.pdf
17- Universo.pdf
!8 - vengo del Sol.pdf
19-- tesla.pdf
20- ManualZen.doc
21- vivir-sin-comer.pdf
22- Noam_Chom-La_manipulacion.pdf
23- La historia mas vieja del mundo.pdf
24- vivir-sin-comer.pdf
25- SANA TU CUERPO.doc
26- Como Vivir Dia a Dia - Bernie S. Siegel.doc
27- ComunicandoseConAngelesYGuias.pdf
28- Vidas antes de la Vida__Hipnosis y Regresiones__Aurelio Mejía__300 páginas.pdf
29- Cómo educar a un índigo.doc
30- chopra-sincrodestino.zip
31- CuerposSuperiores.zip
32- Conciencia Integral.doc
33- yogananda-Autobiograf%C3%ADa_de_un_Yogui.pdf

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com