Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

vineri, 5 septembrie 2014

Mă răscoleşti, mă viscoleşti, mă îndumnezeieşti

Sufletul sufletului meu,

Nu ştiu daca îţi poţi imagina cum citesc scrisorile tale. Ce exclamaţii,

ce respiraţii în zig-zag, parcă repet cu variaţiuni infinite acel dialog pe care îl descrii amuţitor în ultima ta scrisoare. Eşti atât de viu în mine, iubitule, eşti o cutremurare continuă a sufletului meu. Am sentimentul că te afli aici, îţi simt suflul, emoţia, febra hipnotică a mângâierilor. Îţi simt tresăririle subatomice ale fiinţei. Beau ceai acum şi te beau pe tine, sângele meu îţi bea cuvintele care înfloresc în mine universuri.

Nu ştiu dacă îţi poţi imagina sentimentul de predestinare miraculoasă pe care îl trăiesc de fiecare dată când, la fel ca acum, ţâşnesc de oriunde m-aş afla, pe stradă, la bucătărie, într-o conversaţie la telefon sau în somn, ţâşnesc spre calculator şi îl deschid cu inima vuind prelung, pentru că ştiu, ştiu, ştiu că primesc un semn de la tine. Acum am intrat în căsuţa postala la 10 minute dupa ce îmi trimisesei scrisoarea.

Eram obosită dupa mai multe nopţi cu somn frugal, m-am culcat cam la vreo oră după ce am vorbit cu tine. M-am trezit cu un sentiment de urgenţă a fiinţei, cred că aşa simte un copac în dimineaţa când toţi mugurii lui explodează în flori. Era înca întuneric, nu am apucat să dorm decât câteva ore, dar m-am trezit cu prospeţime perfectă. Citesc încă scrisoarea ta, o citesc silabă cu silabă, îi pipăi fiecare cuvinţel, nu vreau să se mai sfârşească, dacă aş avea vreo putere aş face ca fiecare rând să se multiplice, în aşa fel încât până la următoarea ta scrisoare să am deja altele şi altele, care izvorăsc continuu din răspunsul tău de azi. Iubitule!

Şi în timp ce citesc cum ne vom linge şi vom geme şi vom suspina, topind într-un delir de senzualitate sonoră devoţiunea câinilor şi răsfăţul absolut al pisicilor, Xiuşa tocmai se înfoaie toată ca un nor de puf, ca o enormă păpădie a voluptăţii şi îşi împinge pernuţele lăbuţelor în pătura care se află pe patul meu, ca şi cum vrea s-o aşeze mai bine sau mai degrabă ca şi cum pătura însăşi a prins viaţă şi zeiţa secretă care palpită chiar şi în pisica mea reacţionează la cuvintele tale, la emoţia pe care tu o faci sa ridice un val enorm în mine.

Am sentimentul că te regăsesc în tot, în cele mai mărunte gesturi pe care le fac oamenii în jurul meu, în cele mai nebănuite sincronicităţi, eşti tu şi este ceva de dincolo de tine care mi se adresează prin tine, care se adresează, de fapt acelui ceva de dincolo de mine. Ca şi cum Bărbatul şi Femeia şi-au găsit în noi trup şi suflet şi suntem gurile lor care se sărută, suntem mâinile lor care se mângâie, suntem toate ale lor care se întrepătrund, se contopesc, se mistuie în acelaşi fluviu de stele şi foc.

*

Au trecut mai multe zile de când am început scrisoarea, azi dimineaţă la 11 am făcut dragoste cu tine, aşa cum ne-am promis unul altuia să facem din oră în oră, pentru cinci, zece minute. Nu ştiu cum s-o numesc, a început ca o  introspecţie în care stăteam cuminte cu ochii închişi, sprijinită de perete, cu picioarele încrucişate şi m-am pomenit fulgerată de stări care m-au făcut să suspin şi să  ard toată, să clipocesc ca o scorbură mititică, plină de miere. Am rămas cu ochii închişi, dar suspinele de voluptate au continuat, iar sentimentul că supravieţuiesc în mod miraculos fără aer, minute în şir, m-a deconectat de spaţiul fizic.

Nu mi-am imaginat nimic, Elixi, nu am văzut cum facem dragoste, eram orbită pe dinăuntru de foc alb care a luat totul în stăpânire, oasele lichefiate de o dulceaţă profundă, un leşin, o beatitudine care mi-a răpit corpul, mi l-a ridicat din pat într-un spaţiu unde fiecare respiraţie, aşa rară, aşa uluită, da, respiraţia însăşi devenise o minunare, o pauză fără de măsură, fiecare pulsaţie din scoica mea inundată de visare, de susurare, scoica inundată de miere mereu curgătoare, fiecare pulsaţie îmi făcea tot corpul să vibreze, să te simtă, să te cheme.

Şi te-am simţit, am simţit că mă pătrunzi cutremurîndu-mă şi că nu te mai desprinzi deloc din mine, mă pătrunzi din toate părţile deodată, nu te-ai mai desprins din mine nici măcar atunci când mi-am adus aminte să deschid ochii şi sfertul de oră se terminase deja de o jumătate de oră… Când m-am dat jos din pat, eram ameţită literalmente, m-am clătinat c

a un cosmonaut însetat de forţa gravitaţiei şi orice am făcut în ziua aceea am simţit că mă străpungi în toate punctele corpului, în toate celulele şi mierea revărsată din fagurele coapselor mele a urcat în gât, de parcă mă pătrundeai continuu şi falusul tău neostenit îmi pătrundea adânc gura şi mă răscolea, mă viscolea, mă îndumnezeia.

Elixi, adoratul meu, Elixi, nemărginitul meu…

Te sărut  fără cuvânt, fără respiraţie, te sărut în iubire fără moarte,

Dulcineea Del Danube



http://dulcedeea.wordpress.com/2010/02/27/orbita-pe-dinauntru-de-foc-alb-care-a-luat-totul-in-stapanire/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com