Singura hrană spirituală este cunoaşterea.

Numai adevărul şi iubirea universală ne va face liberi!

Lumina care ne inspiră toţi să ne unească în conştiinţa cosmică nouă:

FRÃŢIA INIMII.

Iubirea și Adevărul nu pot fi descoperite prin cărți, biserici sau temple. Acestea vin în ființa prin cunoașterea de sine. Cunoașterea de sine este un proces anevoios dar nu dificil; el devine dificil doar atunci când încercam să ajungem la un anume rezultat. Dar a fi doar conștienți în fiecare moment, clipă de clipă de propriile noastre gânduri și sentimente, de toate acțiunile noastre fără nici un fel de condamnare sau justificare, aduce libertatea, eliberarea în care există această fericire a adevărului.

marți, 19 mai 2015

Te iubesc pentru ca…te iubesc


Te iubesc…stii de cand?

Ei bine nici eu nu stiu, dar cred ca de atunci de cand te desenam in vise fara sa te cunosc.

Stii de ce te iubesc?

Ei bine, nici eu nu stiu dar cred ca esti vinovat de treaba asta pentru ca ai un zambet care imi dezbraca sufletul, pentru ca ai o privire care imi opreste sangele in vene si ii schimba directia, esti vinovat…pentru ca esti tu.

Iti stiu pe de rost fiecare alunita (le numar dimineata cand te imbratisez si inca dormi), ti-am invatat fiecare zambet si fiecare bataie de gene (te privesc atent chiar si cand inchid ochii,atunci ma ajuta imaginatia) si ti-am invatat chiar si bataile inimii (m-a prins dimineata uitandu-ma la cum se zbatea jucausa inima ta intr-o vena, pe gat).

Mi-ai dezgolit gandurile si inima cu o simpla atingere si de buna voie am ales sa-ti dau tie viata mea, oricum am inceput sa o traiesc abia de cand te-am intalnit.

Te iubesc pentru ca te iubesc , 
tu stii ca te iubesc?

La naiba, nici nu accept ideea ca ai putea sa nu stii, dar totusi iti reamintesc, te iubesc pentru ca te iubesc si pentru ca eu nu puteam sa am un scop mai bun decat asta.

Nu te iubesc pentru ca esti frumos, nu te iubesc pentru ca esti destept, nu te iubesc pentru ca esti vreun romantic incurabil dar te iubesc pentru ca

LANGA TINE SIMT CA AM UN SCOP...
sa te iubesc din nou si din nou pana la epuizare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mulțumesc, draga mea Românie!

Mulțumesc, draga mea Românie!

Tehnologia energiei libere - MAGRAV

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com